Optimize for unknown
اطلاعات بیشتر
ساخت یک Form Generator ساده در MVC
GitHub Issues
The GitHub Issues integration allows you to search and reference your issues from the commit message box in VS, in response to this suggestion ticket. You can reference an issue or a pull request by typing # or clicking on the # button in the lower right side of the commit message text box. If you weren't already authenticated to access related issues, you will now be prompted to sign in to take advantage of this feature.
Line Unstaging
To continue improving our line-staging (aka interactive staging) feature, we've added unstage. You can now use the tool tip option to unstage changes, line by line, as requested here Unstage individual lines and hunks in a file - 4 votes
Arm64
We continue to build native support for Arm64 on Windows 11 for the most popular developer scenarios. We now support the .NET Multi-platform App UI (MAUI) workload on Arm64 Visual Studio.
C++
- Available as a preview feature, you can now view Unreal Engine logs without leaving VS. To see the logs from the Unreal Engine Editor, click View > Other Windows > UE Log. To filter your logs, click on the "Categories" or "Verbosity" dropdowns. Since this is an experimental feature, feedback is greatly appreciated.
- You can now import STM32CubeIDE projects for embedded development within Visual Studio with File > Open > Import STM32CubeIDE project. This generates a CMake project with device flashing and debugging settings for STLink. You must have the STM32CubeIDE installed with the board support package for your device. More details available here.
- You can use the new CMake Debugger to debug your CMake scripts at build time. You can set breakpoints based on filenames, line numbers, and when CMake errors are triggered. Additionally, you can view call stacks of filenames and watch defined variables. Currently, this only works with bundled CMake, and projects targeting WSL or remote machines are not supported yet. We are actively working to add more support to the CMake debugger, and feedback is greatly appreciated.
تنظیمات مقدماتی GitHub
در ابتدا نیاز است یک مخزن کد خالی را در GitHub ایجاد کنید. برای این منظور به برگهی Repositories در اکانت GitHub خود مراجعه کرده و بر روی دکمهی New کلیک کنید:
سپس در صفحهی بعدی، نام پروژه را به همراه توضیحاتی وارد نمائید و بر روی دکمهی Create repository کلیک کنید. در اینجا سایر گزینهها را انتخاب نکنید. نیازی به انتخاب گزینهی READ ME و یا انتخاب مجوز و غیره نیست. تمام این کارها را در سمت پروژهی اصلی میتوان انجام داد و یا VS.NET فایلهای ignore را به صورت خودکار ایجاد میکند. در اینجا صرفا هدف، ایجاد یک مخزن کد خالی است.
از اطلاعات صفحهی بعدی، تنها به آدرس مخصوص GitHub آن نیاز داریم. از این آدرس در VS.NET برای ارسال اطلاعات به سرور استفاده خواهیم کرد:
تنظیمات VS.NET برای ارسال پروژه به مخزن GitHub
پس از ایجاد یک مخزن کد خالی در GitHub، اکنون میتوانیم پروژهی خود را به آن ارسال کنیم. برای این منظور از منوی File، گزینهی Add to source control را انتخاب کنید و در صفحهی باز شده، گزینهی Git را انتخاب نمائید:
سپس در کنار برگهی Solution Explorer، برگهی Team Explorer را انتخاب کنید. در اینجا بر روی دکمهی Home در نوار ابزار آن کلیک کرده و سپس بر روی دکمهی Unsynced commits کلیک نمائید.
در ادامه در صفحهی باز شده، همان آدرس مخصوص مخزن کد جدید را در GitHub وارد کرده و بر روی دکمهی Publish کلیک کنید:
در اینجا بلافاصله صفحهی لاگینی ظاهر میشود که باید در آن مشخصات اکانت GitHub خود را وارد نمائید:
به این ترتیب عملیات Publish اولیه انجام شده و تصویر ذیل نمایان خواهد شد:
در اینجا بر روی دکمهی Sync کلیک کنید. به این ترتیب مخزن کد GitHub به پروژهی جاری متصل خواهد شد:
سپس نیاز است فایلهای موجود را به مخزن کد GitHub ارسال کرد. بنابراین پس از مشاهدهی پیام موفقیت آمیز بودن عملیات همگام سازی، بر روی دکمهی Home در نوار ابزار کلیک کرده و اینبار گزینهی Changes را انتخاب کنید:
در اینجا پیام اولین ارسال را وارد کرده و سپس بر روی دکمهی Commit کلیک کنید:
پس از مشاهدهی پیام موفقیت آمیز بودن commit محلی، نیاز است تا آنرا با سرور نیز هماهنگ کرد. به همین جهت در اینجا بر روی لینک Sync کلیک کرده و در صفحهی بعدی بر روی دکمهی Sync کلیک کنید:
اندکی صبر کنید تا فایلها به سرور ارسال شوند. اکنون اگر به GitHub مراجعه کنید، فایلهای ارسالی قابل مشاهده هستند:
اعمال تغییرات بر روی پروژهی محلی و ارسال به سرور
در ادامه میخواهیم دو فایل README.md و LICENSE.md را به پروژه اضافه کنیم. پس از افزودن آنها، یا هر تغییر دیگری در پروژه، اینبار برای ارسال تغییرات به سرور، تنها کافی است به برگهی Team explorer مراجعه کرده و ابتدا بر روی دکمهی Home کلیک کرد تا منوی انتخاب گزینههای آن ظاهر شود. در اینجا تنها کافی است گزینهی Changes را انتخاب و دقیقا همان مراحل عنوان شدهی پیشین را تکرار کرد. ابتدا ورود پیام Commit و سپس Commit. در ادامه Sync محلی و سپس Sync با سرور.
قابل ذکر است که هر سه package manager معروف npm، bower و Nuget در ویژوال استدیو 2015 به صورت توکار موجود هستند.جزیات بیشتر در مستندات مایکروسافت
معرفی پکیج Bower
شروع کار با Bower
Install-Package Bower
مشاهده میکنید که فولدر .bin به پروژهی شما اضافه شده است.
حال درون صفحهی cmd (توجه کنید cmd، نه package manager console) به آدرس پروژه (نه solution) با دستور زیر منتقل شوید:
cd <Project Location>
که به جای project location آدرس فایل پروژه را قرار میدهیم. شکل زیر نمایانگر این مسیر است:
با اجرای دستور زیر bower.json را به پروژه اضافه میکنیم:
bower init
مشاهده میکنید که پس از دستور bower init مواردی که قرار است درون bower قرار گیرد، مقدار دهی میشوند. من مقادیر را به صورت زیر (حالتهای پیش فرض) تکمیل کردم:
حال باید تا اینجای کار یک فایل bower.json برای شما در روت پروژه ساخته شده باشد. حال بیایید اولین اسکریپت رفرنس را به پروژه اضافه نماییم. من قصد دارم تا با دستور زیر JQuery را به پروژه اضافه کنم:
bower install jquery
پکیج JQuery به صورت زیر دانلود میشود و در پوشهی bower_component در روت پروژه قرار میگیرد.
به همین صورت شما میتوانید تمامی نیازمندیهای پروژه را از Git با استفاده از bower package manager دریافت کنید.