اشتراکها
اشتراکها
ایجاد برنامه های کاربردی امن
اشتراکها
Heartbleed و static analysis
در کدهای فوق این تغییر را اعمال کنید (تعیین زمان بررسی مجدد معتبر بودن security stamp کاربر):
یک مثال
validateInterval: TimeSpan.FromSeconds(0)
- من از ویژوال استودیو استفاده نمیکنم (آخرین نگارشی از آن که روی سیستم من نصب است، نگارش 2015 است). تمام کار این برنامه با VSCode انجام شده و با آن مشکلی نیست. برای کنترل کیفیت برنامه و دسترسی به معادل ReSharper هم میتوانید از Rider استفاده کنید.
- مطابق مستندات رسمی خود مایکروسافت، VS 2017 دیگر از SDKهای جدید پشتیبانی نمیکند و از این پس نیاز به نصب نگارش 2019 را خواهید داشت (این مورد اجباری است برای کسانیکه میخواهند از VS و NET Core. استفاده کنند):
.NET Core SDK | .NET Core Runtime | Compatible Visual Studio | MSBuild | Notes |
---|---|---|---|---|
2.1.5nn | 2.1 | 2017 | 15 | Installed as part of VS 2017 version 15.9 |
2.1.6nn | 2.1 | 2019 | 16 | Installed as part of VS 2019 |
2.2.1nn | 2.2 | 2017 | 15 | Installed manually |
2.2.2nn | 2.2 | 2019 | 16 | Installed as part of VS 2019 |
3.0.1nn | 3.0 (Preview) | 2019 | 16 | Installed manually |
Visual Studio 2017 cannot work with .NET Core SDK 2.1.6nn or 2.2.2nn.
می توان از این کلاس هم که در واقع بسط داده شدهی روش مذکور است استفاده نمود:
خروجی این کلاس Hexal است و به شکل زیر قابل استفاده میباشد:
public class FingerPrint { private static string fingerPrint = string.Empty; public static string Value() { if (string.IsNullOrEmpty(fingerPrint)) { fingerPrint = GetHash("CPU >> " + cpuId() + "\nBIOS >> " + biosId() + "\nBASE >> " + baseId() +"\nDISK >> "+ diskId() + "\nVIDEO >> " + videoId() +"\nMAC >> "+ macId()); } return fingerPrint; } private static string GetHash(string s) { MD5 sec = new MD5CryptoServiceProvider(); ASCIIEncoding enc = new ASCIIEncoding(); byte[] bt = enc.GetBytes(s); return GetHexString(sec.ComputeHash(bt)); } private static string GetHexString(byte[] bt) { string s = string.Empty; for (int i = 0; i < bt.Length; i++) { byte b = bt[i]; int n, n1, n2; n = (int)b; n1 = n & 15; n2 = (n >> 4) & 15; if (n2 > 9) s += ((char)(n2 - 10 + (int)'A')).ToString(); else s += n2.ToString(); if (n1 > 9) s += ((char)(n1 - 10 + (int)'A')).ToString(); else s += n1.ToString(); if ((i + 1) != bt.Length && (i + 1) % 2 == 0) s += "-"; } return s; } #region Original Device ID Getting Code //Return a hardware identifier private static string identifier (string wmiClass, string wmiProperty, string wmiMustBeTrue) { string result = ""; System.Management.ManagementClass mc = new System.Management.ManagementClass(wmiClass); System.Management.ManagementObjectCollection moc = mc.GetInstances(); foreach (System.Management.ManagementObject mo in moc) { if (mo[wmiMustBeTrue].ToString() == "True") { //Only get the first one if (result == "") { try { result = mo[wmiProperty].ToString(); break; } catch { } } } } return result; } //Return a hardware identifier private static string identifier(string wmiClass, string wmiProperty) { string result = ""; System.Management.ManagementClass mc = new System.Management.ManagementClass(wmiClass); System.Management.ManagementObjectCollection moc = mc.GetInstances(); foreach (System.Management.ManagementObject mo in moc) { //Only get the first one if (result == "") { try { result = mo[wmiProperty].ToString(); break; } catch { } } } return result; } private static string cpuId() { //Uses first CPU identifier available in order of preference //Don't get all identifiers, as it is very time consuming string retVal = identifier("Win32_Processor", "UniqueId"); if (retVal == "") //If no UniqueID, use ProcessorID { retVal = identifier("Win32_Processor", "ProcessorId"); if (retVal == "") //If no ProcessorId, use Name { retVal = identifier("Win32_Processor", "Name"); if (retVal == "") //If no Name, use Manufacturer { retVal = identifier("Win32_Processor", "Manufacturer"); } //Add clock speed for extra security retVal += identifier("Win32_Processor", "MaxClockSpeed"); } } return retVal; } //BIOS Identifier private static string biosId() { return identifier("Win32_BIOS", "Manufacturer") + identifier("Win32_BIOS", "SMBIOSBIOSVersion") + identifier("Win32_BIOS", "IdentificationCode") + identifier("Win32_BIOS", "SerialNumber") + identifier("Win32_BIOS", "ReleaseDate") + identifier("Win32_BIOS", "Version"); } //Main physical hard drive ID private static string diskId() { return identifier("Win32_DiskDrive", "Model") + identifier("Win32_DiskDrive", "Manufacturer") + identifier("Win32_DiskDrive", "Signature") + identifier("Win32_DiskDrive", "TotalHeads"); } //Motherboard ID private static string baseId() { return identifier("Win32_BaseBoard", "Model") + identifier("Win32_BaseBoard", "Manufacturer") + identifier("Win32_BaseBoard", "Name") + identifier("Win32_BaseBoard", "SerialNumber"); } //Primary video controller ID private static string videoId() { return identifier("Win32_VideoController", "DriverVersion") + identifier("Win32_VideoController", "Name"); } //First enabled network card ID private static string macId() { return identifier("Win32_NetworkAdapterConfiguration", "MACAddress", "IPEnabled"); } #endregion }
/// Generates a 16 byte Unique Identification code of a computer /// Example: 4876-8DB5-EE85-69D3-FE52-8CF7-395D-2EA9 var computerId = FingerPrint.Value();
تو این ویدیو اول سراغ تاریخچه معماری رفتیم و بعد به این رسیدیم که چرا توی یه جنگلی از اسامی معمارگونه گیر کرده ایم و سعی داریم از این همه اسامی و الگوها و معماریهای مختلف رو طبقه بندی کنیم.
02:30 History of the Software Architecture
16:00 Architecture vs Design
19:00 Software Architecture vs Software Design
تو این ویدیو نگاهی انداختیم به این که اساسا به چه کسی میگیم معمار نرم افزار، و معماری یعنی چی، و اینکه یک بعد از 4 بعد معماری رو باهم بررسی کردیم بعد استراکچر یا استایل معماری.
03:40 who is a software architecture
06:30 What is Architecture
10:00 Architectural Style
16:15 Monolithic and Distributed architectural styles