‫۵ سال و ۴ ماه قبل، دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۵:۰۱
من جای راننده‌ها بودم از تپسی به دلیل این اهمال کاری عظیم و لو رفتن اطلاعات شخصی شکایت می‌کردم. الان وظیفه دستگاه‌های نظارتی است که به این موضوع رسیدگی کنند.شرکتی با این درآمد عظیم از راه فن آوری اطلاعات باید از متخصصین این امر به طور مقتضی استفاده می‌کرده. این ولنگاری و بی قانونی در زمینه فن آوری اطلاعات ما را به ناکجاآباد خواهد برد.
‫۵ سال و ۴ ماه قبل، شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ساعت ۱۸:۴۸
تصور اینکه یک نرم افزار با طیف وسیعی از کاربران عمومی، تمام اطلاعات محرمانه میلیونها کاربر را در یک دیتابیس MongoDB بدون Password و با دسترسی Full Administrative Privileges ذخیره می‌کرده است بهت انگیز است!
‫۵ سال و ۴ ماه قبل، شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ساعت ۱۸:۱۱
مواظب باشید. این نسخه هنوز ایراداتی داره و ممکنه بعد از یک یا چند بار ریستارت دیگه ویندوزتون بوت نشه. اگه میخواید امتحان کنید حتمآ از داده هاتون پشتیبان تهیه کنید.
‫۵ سال و ۴ ماه قبل، شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ساعت ۱۳:۵۲
سلام
از کجا مشخص میشه که مربوط به تپ سی بوده؟
توی تصاویر بانک اطلاعاتی مونگو که گذاشته نام بانک اطلاعاتی اش Doroshke-invoice-production نوشته شده
همینطور اطلاعاتی که توی بانک اطلاعاتی نمایش می‌ده مربوط به سال 95 و 96 هست
شاید مربوط به یه استارتاپی بوده که قبلا می‌خواستند راه بیاندازند ولی موفق نشدند و به نتیجه نرسیده اند و همینطوری اطلاعات تستی شون رو رها کرده باشند روی سروری که داشتند...
بعید می‌دونم این بانک اطلاعاتی مربوط به تپ سی بوده باشه ضمنا طراحی بانک اطلاعاتی اش هم افتضاحه و همه اطلاعاتی که مربوط به رانندگان میتونه باشه و در تپ سی یا اسنپ و غیره الان در حال استفاده هست همخوانی نداره (مثلا سیستم نظر دهی، نقاط جغرافیایی ، امتیازدهی کاربران و خیلی موارد دیگر ...)

ضمنا بانک اطلاعاتی مونگو اون نسخه 3.6.3 زده که قدیمی هست