نظرات مطالب
مراحل تنظیم Let's Encrypt در IIS
روش دیگری برای آماده سازی دریافت فایل‌های بدون پسوند Let's encrypt
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> 
<configuration> 
    <system.webServer> 
        <rewrite> 
            <rules> 
                <rule name="LetsEncrypt" stopProcessing="true"> 
                    <match url=".well-known/acme-challenge/*" /> 
                    <conditions logicalGrouping="MatchAll" trackAllCaptures="false" /> 
                    <action type="None" /> 
                </rule> 
            </rules> 
        </rewrite> 
    </system.webServer> 
</configuration>
نظرات مطالب
شروع به کار با EF Core 1.0 - قسمت 14 - لایه بندی و تزریق وابستگی‌ها
- احتمالا مرتبط است به حالت Transient که در نظر بعدی به آن اشاره کردید. یک نمونه پروژه که از الگوی جاری استفاده می‌کند DNTIdentity است که جزئیات و توضیحات بیشتر آن‌را می‌توانید در گروه ASP.NET Core Identity پیگیری نمائید.
- همچنین مطالب « کار با کلیدهای اصلی و خارجی در EF Code first» و «شروع به کار با EF Core 1.0 - قسمت 13 - بررسی سیستم ردیابی تغییرات» را نیز مطالعه کنید .  
مطالب
تست کردن Command/Command Handler ها در MediatR
شاید شما هم در پروژه خودتان نیاز داشته باشید تا اتصالات MediatR را بررسی یا به نوعی از صحت کدهایی که بر پایه MediatR زدید مطمئن شوید. در اینجا به بررسی نحوه Assert کردن اتصالات MediatR می‌پردازم. اول از همه باید به این فکر کرد که چه چیزی را می‌خواهیم تست کنیم؟ طبیعتا وقتی یک Command را ایجاد میکنیم، انتظار داریم که یک CommandHandler مختص به آن نیز ایجاد شده باشد. پس ما به بررسی ساختار کد می‌پردازیم.
برای شروع، یک Interface را با متد IsValid را ایجاد میکنیم. این Interface بعد‌ها توسط کلاس CommandValidator پیاده سازی می‌شود تا هر وظیفه، تشخیص درست بودن اتصالات command را چک کنند.
همانطور که مشخص است، متد IsValid دو پارامتر اسم ارسال کننده (Command,Query,Notification) و اسم Handler این ارسال کننده‌ها را دریافت میکند.
internal interface IValidation
    {
        bool IsValid(string sendNamesEndTo, string handlerNamesEndTo);
    }
کد زیر نحوه پیاده سازی IValidation را برای کلاس CommandValidator، نشان میدهد:
  public bool IsValid(string commandNamesEndTo = "Command", string commandHandlersEndTo = "CommandHandler")
        {
            var assemblies = AppDomain.CurrentDomain.GetAssemblies();

            var commandTypeInfos = assemblies.SelectMany(x => x.DefinedTypes.Where(typeInfo =>
                typeInfo.Name.ToLower().EndsWith(commandNamesEndTo.ToLower()) &&
                typeInfo.ImplementedInterfaces.Any(type => type == typeof(IBaseRequest))));

            var memberInfos = commandTypeInfos as TypeInfo[] ?? commandTypeInfos.ToArray();
            if (!memberInfos.Any())
                throw new ArgumentException("Can not find any Command");

            var handlerTypeInfo = assemblies.SelectMany(x => x.DefinedTypes.Where(typeInfo =>
                typeInfo.Name.ToLower().EndsWith(commandHandlersEndTo.ToLower())));

            var typeInfos = handlerTypeInfo as TypeInfo[] ?? handlerTypeInfo.ToArray();
            if (!typeInfos.Any())
                throw new ArgumentException("Can not find any CommandHandler");

            if (typeInfos.Count() != memberInfos.Count())
                return false;

            return !(from typeInfo in memberInfos
                let interfaces = typeInfos.SelectMany(x => x.ImplementedInterfaces)
                where interfaces.Any(x => x.GenericTypeArguments.All(type => type != typeInfo))
                select typeInfo).Any();
        }
همانطور که مشخص است، برای دو پارامتر ورودی، مقادیر پیش فرض Command و CommandHandler در نظر گرفته شده‌اند. توجه داشته باشید این اسم کامل نیست و تنها نام انتهای کلاس است: برای مثال OrderCommand/OrderCommandHandler:
public bool IsValid(string commandNamesEndTo = "Command", string commandHandlersEndTo = "CommandHandler")
داخل بدنه متد، ابتدا تمام Assembly‌های موجود در App را لیست میکنیم :
var assemblies = AppDomain.CurrentDomain.GetAssemblies();
سپس تمام کلاس‌های تعریف شده‌ای را که از IBaseRequest ارث بری کرده و انتهای نام آن‌ها شامل commandNamesEndTo باشد، لیست می‌کند. می‌توان گفت تا اینجا تمام Command‌ها را پیدا کرده‌ایم. در صورتیکه لیست موجود خالی باشد، یعنی یک‌جای کار مشکل دارد؛ شاید کلا Command ای تعریف نشده یا ... پس یک ArgumentException را throw میکنیم.
            var commandTypeInfos = assemblies.SelectMany(x => x.DefinedTypes.Where(typeInfo =>
                typeInfo.Name.ToLower().EndsWith(commandNamesEndTo.ToLower()) &&
                typeInfo.ImplementedInterfaces.Any(type => type == typeof(IBaseRequest))));

            var memberInfos = commandTypeInfos as TypeInfo[] ?? commandTypeInfos.ToArray();
            if (!memberInfos.Any())
                throw new ArgumentException("Can not find any Command");
در مرحله‌ی بعدی، تمام Handler‌ها را پیدا و لیست میکنیم. در اینجا نیز مانند کد بالا، اگر لیست خالی باشد، به این معناست که هیچ handler ای تعریف نشده‌است.
  var handlerTypeInfo = assemblies.SelectMany(x => x.DefinedTypes.Where(typeInfo =>
                typeInfo.Name.ToLower().EndsWith(commandHandlersEndTo.ToLower())));

            var typeInfos = handlerTypeInfo as TypeInfo[] ?? handlerTypeInfo.ToArray();
            if (!typeInfos.Any())
                throw new ArgumentException("Can not find any CommandHandler");
مرحله بعدی، بررسی کردن تعداد Command‌ها و CommandHandler‌ها می‌باشد. طبیعتا باید مقدار این دو برابر باشند؛ چرا که هر Command، نیاز به یک  CommandHandler نیز دارد. بنابراین اگر تعداد این دو یکسان نبود، ساختار ما درست نیست؛ پس مقدار false برگشت داده می‌شود : 
    if (typeInfos.Count() != memberInfos.Count())
                return false;
بعد از تمام این ماجرا‌ها، به مرحله آخر میرسیم؛ آن هم چک کردن نظیر به نظیر Command‌ها با CommandHandler‌ها می‌باشد. به این صورت که اگر به ازای هر Command تعریف شده یک CommandHandler با GenericTypeArguments از نوع command وجود داشته باشد، می‌توان گفت که ساختار ما درست تعریف شده‌است.
return !(from typeInfo in memberInfos
                let interfaces = typeInfos.SelectMany(x => x.ImplementedInterfaces)
                where interfaces.Any(x => x.GenericTypeArguments.All(type => type != typeInfo))
                select typeInfo).Any();
توجه داشته باشید برای تست کردن قسمت‌هایی مثل Query و Notification نیز می‌توان از همین فرآیند بهره برد؛ البته با کمی تغییر در پیاده سازی متد IsValid.
در نهایت برای استفاده می‌توان به شکل زیر کد‌ها را استفاده کرد : 
var validCommandConfiguration = new CommandValidator().IsValid();

برای دیدن کد‌های کامل پیاده سازی تست Command/Query/Notification، می‌توانید از لینک گیت هاب زیر استفاده کنید.
مطالب
شیوه کدنویسی در الکترون
در قسمت قبلی، انبوهی از کدهای جاوااسکرپیتی را دیدیم که در کنار یکدیگر نوشته شده بودند و این حجم کد، در یک برنامه‌ی واقعی‌تر افزایش پیدا می‌کند و بهتر است الگوی‌های کدنویسی آن را بهتر بشناسیم، تا کمتر به مشکل برخورد کنیم.

برای شناسایی ایرادات در کد و بهبود کیفیت کدها می‌توانید از ابزارهای دسته‌ی lint استفاده کنید که تعدادی از معروفترین این ابزارها (jslint ,cpplint ,eslint ,nodelint و ...) هستند.
برای نصب چنین ابزاری مثل lint می‌توانید به شکل زیر آن را نصب کنید:
npm install -g eslint
فلگ g در بالا به معنای global بوده و باعث می‌شود که eslint نصب شده، بر روی همه پروژه‌های node.js اجرا شود.
برای اولین بار نیاز است که آماده سازی ابتدایی برای این کتابخانه صورت بگیرد که با دستور زیر قابل انجام است:
eslint --init
سپس تعدادی سوال شخصی از شما پرسیده می‌شود که باید پاسخ داده شود که نمونه‌ای از آن‌را در زیر می‌بینید:
? How would you like to configure ESLint? Answer questions about your style
? Are you using ECMAScript 6 features? Yes
? Are you using ES6 modules? Yes
? Where will your code run? Browser, Node
? Do you use CommonJS? No
? Do you use JSX? No
? What style of indentation do you use? Spaces
? What quotes do you use for strings? Double
? What line endings do you use? Windows
? Do you require semicolons? Yes
? What format do you want your config file to be in? JSON
Successfully created .eslintrc.json file in D:\ali\electron
از این پس با دستور زیر، قادرید کیفیت کدهای خود را بهبود بخشید
eslint .
یا
eslint index.js

می‌توانید این دستور را در در خصوصیت test، در بخش اسکریپت، به شکل زیر وارد کنید:
{
  "name": "electron",
  "version": "1.0.0",
  "description": "",
  "main": "index.js",
  "scripts": {
    "start": "electron .",
    "test":"eslint ."
  },
  "author": "",
  "license": "ISC"
}
تا از این پس با دستور زیر قابل اجرا باشد:
npm test
بعد از اجرای دستور و طبق سوالات پاسخ داده شده، بهبود کیفیت کد به شکل زیر پاسخ داده می‌شود:
D:\ali\electron\index.js
   1:26  error  Strings must use doublequote                            quotes
  16:8   error  Strings must use doublequote                            quotes
  19:3   error  Expected indentation of 4 space characters but found 2  indent
  22:3   error  Expected indentation of 4 space characters but found 2  indent

✖ 4 problems (4 errors, 0 warnings)

برای نامگذاری فایل‌های js، به جای استفاده از _ از - استفاده کنید. این قاعده‌ای است که گیت هاب در نامگذاری فایل‌های js انجام می‌دهد. یعنی به جای عبارت dotnet_tips.js از عبارت dotnet-tips.js استفاده کنید. خاطرتان جمع باشد که هیچ فایل جاوااسکرپیتی رسمی در الکترون، خارج از این قاعده نامگذاری نشده است.
سعی کنید از جدیدترین قواعد موجود در ES6 استفاده کنید مانند:
let برای تعریف متغیرها
const برای تعریف ثابت ها
توابع جهتی به جای نوشتن عبارت function
استفاده از template string‌ها به جای چسباندن رشته‌ها از طریق عملگر +

برای نامگذاری متغیرها از همان قوانین تعریف شده برای node.js استفاده کنید که شامل موارد زیر است:
- موقعی که یک ماژول را به عنوان یک کلاس استفاده می‌کنید از متد CamelCase استفاده کنید مثل BrowserWindow
- موقعی که از یک ماژول که حاوی مجموعه‌ای از دستورات و api‌ها است استفاده می‌کنید، از قانون mixedCase استفاده کنید مثل app یا globalShortcut
- موقعی که یک api به عنوان خصوصیت یک شیء مورد استفاده قرار میگیرد، از mixedCase استفاده کنید؛ به عنوان مثال win.webContents یا fs.readFileSync
- برای مابقی اشیا مثل دستورات process و یا تگ webview که به شکل متفاوت‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند، از همان عنوان‌های خودشان استفاده می‌کنیم.

موقعی که api جدیدی را می‌سازید و قصد تعریف متدی را دارید بهتر است دو متد برای get و set تعریف شود، نسبت به حالتی که در کتابخانه جی کوئری مورد استفاده قرار می‌گیرد یعنی عبارت‌های زیر
setText('test');
getText();
نسبت به عبارت
.text([text]);
ترجیح داده می‌شوند.
مطالب
Gulp #2
در قسمت قبلی بحث کردیم که گالپ چیست و چه کاربردی دارد و در نهایت آن را بر روی سیستم خود نصب کردیم. در این مقاله و مقالات بعد می‌خواهیم کار خود را با راه اندازی یک workflow برای بوت استرپ، روند شخصی سازی آن را بسیار آسان و لذت بخش‌تر کنیم. امیدوارم که برای ادامه‌ی این بحث هیجان انگیز آماده باشید!

ساخت پروژه گالپ

ابتدا یک پوشه‌ی دلخواه به نام project را درست کنید.سپس خط فرمان خود را به این مسیر تغییر دهید و در نهایت دستور زیر را وارد کنید:
 npm init
این دستور برایمان یک فایل package.json می‌سازد تا هم مشخصات پروژه را مثل نام، ورژن، نام توسعه دهنده، مخزن و ... مشخص کنیم و هم وابستگی‌های آن را، تا توسعه دهندگان دیگر، هنگام استفاده از پروژه، با مشکل مواجه نشوند و فقط با اجرای دستور npm install تمام وابستگی‌های پروژه را نصب کنند.
حتما مشاهده کرده‌اید که این دستور چند سوالی را از شما می‌پرسد. برای نمونه من آنها به این صورت پاسخ می‌دهم و در نهایت از من یک تایید می‌گیرد که yes را می‌زنم.
name: (Gulp-RTLbootstrap-fontawesome) 
version: (1.0.0) 
description: An Awesome workflow
entry point: (index.js) index.html
test command: test
git repository: https://github.com/mmdsharifi/gulp-rtlBootstrap-fontawesome.git
keywords: gulp,rtlbootstrap,persian bootstrap
author: Mohammad Sharifi
license: (ISC) MIT
الان فایل package.json درست شده و چون ما در این پروژه می‌خواهیم از گالپ استفاده کنیم، یکی از وابستگی‌های پروژه‌ی ما گالپ خواهد بود. بدین معنی که اگر بخواهیم پروژه را توسعه دهیم و گالپ نصب نشده باشد، با مشکل مواجه می‌شویم.

نصب گالپ

در خط فرمان دستور زیر را وارد کنید تا گالپ در این پروژه نصب شود.
npm install gulp --save-dev
تفاوتی آن با دستوری که در مقاله‌ی قبلی اجرا کردیم، این است که این دستور فقط گالپ را در مسیر جاری در فولدر node_modules نصب می‌کند و save-dev --      آن را به وابستگی‌های توسعه‌ی پروژه در فایل package.json اضافه می‌کند.
گام بعدی، ساخت فایلی است که گالپ به آن نیاز دارد تا با استفاده از آن، تسک‌ها و کارهایی را که برایش نوشته‌ایم، از آن بخواند و اجرا کند.

ایجاد فایل gulpfile.js

این فایل را یا به صورت دستی ایجاد کنید یا با خط فرمان با دستور ذیل:
touch gulpfile.js
و حالا آن را در ویراشگر مورد علاقه‌ی خود باز کنید. من از ویرایشگر Atom استفاده می‌کنم. اما notepad هم کفایت می‌کند.

نوشتن اولین تسک گالپ

در ویراشگر خط زیر را می‌نویسیم:
var gulp = require('gulp');
 require  به Node می‌گوید که به فولدر node_modules برای پکیج gulp نگاه کند. زمانیکه آن را پیدا کرد، آن را به متغیر gulp انتساب می‌دهیم تا از تابع‌های گالپ بتوانیم استفاده کنیم. حال می‌خواهیم اولین تسک خود را بنویسیم:
gulp.task('task-name', function() {
  // Stuff here
});
گالپ دارای ۴ تابع task,src,dest,watch است که با آنها آشنا خواهیم شد. task یک کار را برای گالپ تعریف می‌کند و سه پارامتر دارد. اولی نام تسک، دومی (اختیاری) وابستگی این تسک (بدین معنا که اول باید این وظیفه اجرا شود، سپس تسک جاری) و در نهایت تابع درون تسک‌ها را می‌نویسیم. برای مثال:
gulp.task('hello', function() {
  console.log('Hello Gulp !');
});
فایل را ذخیره کنید. می‌خواهیم به گالپ بگوییم که این وظیفه را انجام دهد. کافی است gulp hello  را در خط فرمان وارد کنیم. نتیجه به صورت زیر خواهد بود:


 البته که تسک‌هایی که برای گالپ می‌نویسیم، کاراتر از این است؛ برای مثال:
gulp.task('task-name', function () {
  return gulp.src('source-files') // Get source files with gulp.src
    .pipe(aGulpPlugin()) // Sends it through a gulp plugin
    .pipe(gulp.dest('destination')) // Outputs the file in the destination folder
})
با استفاده از متد src به گالپ می‌گوییم که مسیر مبداء فایل‌ها، برای انجام تسک کجا است و dest هم بعد از انجام تسک، فایل‌های خروجی را به مقصد مشخص می‌برد. متد pipe یک تابع ند جی اس است که مطابق مستندات خودش متدی است که تمام جریان‌های قابل خواندن را واکشی می‌کند و به مسیری [که به صورت آرگومان به عنوان مقصد] داده شده، هدایت می‌کند.
شاید در ابتدا نوشتن تسک برایتان کمی پیچیده باشد، اما بعد از ساخت اولین پروژه با گالپ، خواهید دانست که تسک نوشتن برای گالپ کاری بسیار آسان و شیرین است!

مخزن پروژه در گیت هاب : https://github.com/mmdsharifi/gulp-rtlBootstrap-fontawesome 
نام کامیت این قسمت: Init commit

در مقاله بعدی gulp را در کنار bower بکار خواهیم برد. بهتر است مطالعه‌ای در مورد bower نیز انجام دهید. (پیشنهاد: + و + )
اشتراک‌ها
جزئیاتی درباره تغییرات NET Core 2.0.

It has only been about a year since .NET Core 1.0 RC came out. We are now getting close to .NET Core 2.0. We have been playing with .NET Core since the betas and feel like the quality of the 1.0 runtime was very good. Our only complaint has really been odd Visual Studio behavior. We would expect that with 2.0, the adoption of .NET Core is likely to skyrocket. 

جزئیاتی درباره تغییرات NET Core 2.0.
نظرات مطالب
بیرون نگاه داشتن تنظیمات خصوصی از سورس کنترل
برای تعیین فایل خارجی تنظیمات دو روش  وجود دارد که configSource آن در مطلب فوق بحث شده:
<?xml version="1.0"?>
<configuration>
  <appSettings file="AppSettings.config">
  </appSettings>
  <connectionStrings configSource="ConnectionStrings.config">      
  </connectionStrings>
  <!-- ... -->
</configuration>
در اینجا file می‌تواند به یک مسیر خارج از پروژه اشاره کند؛ اما configSource حتما باید یک فایل داخل پوشه‌ی پروژه باشد.
یک مثال برای حالت استفاده‌ی از فایل:
Web.config:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<configuration>
  <appSettings file="YourSettings.config">
    <add key="KeyToOverride" value="Original" />
    <add key="KeyToNotOverride" value="Standard" />
  </appSettings>
  <system.web>
    <!-- standard web settings go here -->
  </system.web>
</configuration>

YourSettings.config:
<appSettings>
  <add key="KeyToOverride" value="Overridden" />
  <add key="KeyToBeAdded" value="EntirelyNew" />
</appSettings>
نظرات مطالب
کار با SignalR Core از طریق یک کلاینت Angular
سلام؛ من مثال شما را اجرا می‌کنم کلاینتم وصل می‌شود به هاب ولی سریع بعدش قطع میشه و خطای Error: Websocket closed with status code: 1006  بهم میده ، نمیدونم کجای کارم اشتباه بوده

نظرات مطالب
SignalR
- آپدیت سوم VS 2012 را نصب کنید.
+ هیچ نیازی به این پیشنیازها نیست. با VS 2010کل مطالب SignalR قابل پیاده سازی هستند. فقط باید بتونید با نیوگت کار کنید و بسته‌های لازم رو اضافه کنید. بعد از آن کلاس هاب، یک کلاس ساده است که امضایی مشخص داره و از کلاسی به نام Hub مشتق می‌شود و همچنین ویژگی HubName هم می‌تواند داشته باشد.
نظرات مطالب
Blazor 5x - قسمت 34 - توزیع برنامه‌های Blazor بر روی IIS
روش درست کردن دمو برای پروژه‌های blazor در Github (یا روش توزیع پروژه‌های Blazor WASM در Github-Pages)

ابتدا فایل yml زیر را در پوشه‌ی github\workflows\deploy.yml. قرار دهید (پوشه‌ای را به این نام، در ریشه‌ی پروژه‌ی خود ایجاد کنید):
name: Deploy to GitHub Pages

# Run workflow on every push to the main branch
on:
  push:
    branches: [ main ]

jobs:
  deploy-to-github-pages:
    # use ubuntu-latest image to run steps on
    runs-on: ubuntu-latest
    steps:
    # uses GitHub's checkout action to checkout code form the main branch
    - uses: actions/checkout@v2
    
    # sets up .NET Core SDK
    - name: Setup .NET Core SDK
      uses: actions/setup-dotnet@v1
      with:
        dotnet-version: 5.0.302

    # publishes Blazor project to the release-folder
    - name: Publish .NET Core Project
      run: dotnet publish ./src/DNTPersianComponents.Blazor.WasmSample/Server/DNTPersianComponents.Blazor.WasmSample.Server.csproj -c Release -o release --nologo
    
    # changes the base-tag in index.html from '/' to 'DNTPersianComponents.Blazor' to match GitHub Pages repository subdirectory
    - name: Change base-tag in index.html from / to DNTPersianComponents.Blazor
      run: sed -i 's/<base href="\/" \/>/<base href="\/DNTPersianComponents.Blazor\/" \/>/g' release/wwwroot/index.html
    
    # copy index.html to 404.html to serve the same file when a file is not found
    - name: copy index.html to 404.html
      run: cp release/wwwroot/index.html release/wwwroot/404.html

    # add .nojekyll file to tell GitHub pages to not treat this as a Jekyll project. (Allow files and folders starting with an underscore)
    - name: Add .nojekyll file
      run: touch release/wwwroot/.nojekyll
      
    - name: Commit wwwroot to GitHub Pages
      uses: JamesIves/github-pages-deploy-action@3.7.1
      with:
        GITHUB_TOKEN: ${{ secrets.GITHUB_TOKEN }}
        BRANCH: github-pages
        FOLDER: release/wwwroot
در این قالب، چهار مورد را باید ویرایش کنید:
- نام شاخه‌ی اصلی پروژه؛ که یا main است و یا master.
- شماره نگارش دات نت مورد استفاده.
- مسیر فایل csproj پروژه‌ی wasm.
- نام اصلی مخزن کد.


سپس آن‌را به مخزن کد خود commit کنید. بعد به قسمت settings->pages در github مراجعه کرده و source را بر روی نام شاخه‌ی جدید github-pages (فوق در قسمت آخر کار) قرار داده و آن‌را ذخیره کنید. الان سایت دموی شما در مسیری که در همین قسمت pages پس از ذخیره سازی، نمایش می‌دهد، آماده‌است.


یک نکته‌ی مهم

چون base href، توسط action فوق اصلاح می‌شود تا به پوشه‌ی نسبی محل قرارگیری برنامه اشاره کند، نیاز است navlink‌ها با href شروع شده‌ی با / نباشند؛ چون به ریشه‌ی سایت اشاره می‌کنند و نه مسیر نسبی محل قرارگیری برنامه. کلا در هر قسمتی از برنامه، این نکته باید رعایت شود. مثلا اگر فونت وبی را در فایل app.css تعریف کرده‌اید، مسیر آن نباید با / شروع شود؛ وگرنه یافت نخواهد شد. یک مثال:
فایل app.css برنامه در مسیر wwwroot\css\app.css قرار دارد و داخل آن فایل، فونت‌های پوشه‌ی دیگر wwwroot\lib\samim-font را به صورت زیر تعریف کرده‌ایم؛ که یعنی مسیر فونت را از ریشه‌ی سایت پیدا کن:
src: url('/lib/samim-font/Samim-Bold.eot?v=4.0.5');
این مسیر، باید به مسیر نسبی زیر که به یک پوشه‌ی بالاتر (از محل قرار گیری app.css) اشاره می‌کند، اصلاح شود:
src: url('../lib/samim-font/Samim-Bold.eot?v=4.0.5');