Looking for a programming language to use for IoT projects? Having difficulty deciding which to choose? Selecting a language for IoT projects is as difficult as selecting a hardware platform. Here are top 6 programming languages that are best for IoT projects.
interface I { string M1() => "I.M1"; string M2() => "I.M2"; } abstract class A : I {} class C : A { public string M1() => "C.M1"; public virtual string M2() => "C.M2"; } class Program { static void Main() { I obj = new C(); System.Console.WriteLine(obj.M1()); System.Console.WriteLine(obj.M2()); } }
این قابلیت عملا یک IDE مدرن (مشابه VSCode) توی Browser به همراه امکاناتی از جلمه (Intellisense و Run و Debug و Test و...) در اختیارتون میذاره. از این پس واسه توسعه کد ریپازیتوری هاتون میتونین بدون نیاز به Clone کردن، اون رو توی مروگر توسط این IDE توسعه بدین.
این قابلیت که هم اکنون به صورت beta منتشر شده، برای همگان دردسترس نیست و برای استفاده از آن باید درخواست Ealry Access ثبت کنید.
همچنین قابلیت جدید دیگری به نام GitHub Discussions معرفی شده که مشابه Forum یا Q&A بوده محلی برای گفتگو و پرسش و پاسخ حول مسائل فنی مخصوص یک ریپازیتوری هست (که تاکنون این گفتگوها معمولا توی Issueها و Pull Requestها به صورت پراکنده و غیر یکپارچه دیده میشد) و به نظر میرسه برای رسیدن به چیزی مشابه StackOverflow ایجاد شده
این قابلییت هم اکنون برای تعداد محدودی از ریپازیتوریها (مانند react-table) اعمال شده و برای همگان دردسترس نیست .
EF Code First #11
جناب نصیری من پس از خواندن مطالب واقعا مفید شما و چند تا مطلب دیگه تو سایتهای CodeProject, Stackoverflow ,Asp.NET , ... تقریبا گیج شدم بنابر این چند تا سوال دارم
1- وقتی از یک orm مثلا EF استفاده میکنم داشتن یک class library به نام DAL و انتقال edmx یا کلاسهای code first به اون اشکالی که نداره؟
2- لایه سرویس همان BLL هست؟ میتوان اونجا مستقیم به DbContext و توابع اون مثل add ، Delete و غیره دسترسی داشت؟
3- یه جا مثل اینکه فرموده بودید UoW خوبه استفاده کنیم و مخزن نه درسته ؟ اگه آره چرا و چطور ؟
4- من یه Classlibrary تشکیا میدم به اسم Entities و POCOهای EF رو منتقل میکنم اونجا در آینده مشکل ساز که نیست؟
5- جای صحیح استفاده از الگوهای مخزن و UoW کجاست؟
6- میشه یه مثال که همه اینهارو که فرمودید رو رعایت کرده و مورد تایید شماست رو معرفی بفرمایید؟
آناتومی یک گزارش خطای خوب
با تک تک جملاتتون موافقم و نمونه بارزی از عدم رعایت نکاتی که اشاره کردین سایت برنامه نویس هست با یک نگاه به بخش سی شارپ میتونید تمام این مواردی رو که اشاره کردین مشاهده کنید. بعد از چند سال نتونستیم جا بندازیم که دوستان عنوان مناسب برای تاپیک خودتون انتخاب کنید در شرح اون به بطور کامل به تشریح مسئله بپردازید اما دریغ از یک اثر مثبت.
یکی از مواردی هم که میشه بهش اشاره کرد نوع ادبیات و بیان احساسات هست
- استادمون گیر داده میگه...
- آقا من یه مشکل دارم
- داداش مثله اینکه نمیفهمی چی میگم
اما اینجا جای تشکر داره از افرادی که "مثلا در سایت StackOverFlow" با مدیریت خودشون (حذف یا ویرایش سوالات) باعث میشن که سوالات بی مورد و تکراری کمتر بشن و ما با یک جستجوی ساده بتونیم به جواب برسیم
ReSharper جهت بهبود کیفیت کدهای نوشته شده راهنماییهای مختلفی را ارائه میدهد. اما اکثر اینها مختصر و مفید و خلاصه هستند. برای مثال این متد بهتر است استاتیک شود یا این متغیر بهتر است readonly شود و الی آخر. اما چرا؟
برای رفع این نقیصه، افزونهای برای ReSharper تهیه شده است به نام WhySharper که دلایل راهنماییهای ارائه شده از طرف افزونهی اصلی را نیز بیان میکند (لینکی را به سایت stackoverflow جهت مشاهده بحث مربوطه ارائه میدهد).
این افزونه از گوگل کد و یا رپیدشیر قابل دریافت است.
متاسفانه امکان استفاده از گوگل کد وجود ندارد و این افزونه، فایل بررسی نگارش و همچنین پیشنهادات خود را از گوگلکد میخواند که سبب عدم بارگذاری آن خواهد شد. برای رفع این مشکل، مسیر زیر را پس از نصب پیدا کنید:
سپس دو فایل زیر را در آن مسیر کپی نمائید:
دریافت این دو فایل
در این مخزن روشهای بهینه و توصیه شده جهت ساخت برنامههای تحت وب با استفاده از Net Core. در قالب 12 پروژه پیاده سازی شده است که منبع خوبی جهت الگو برداری است.
Boilerplate for ASP.NET Core reference application with Entity Framework Core, demonstrating a layered application architecture with DDD best practices. Implements NLayer Hexagonal architecture (Core, Application, Infrastructure and Presentation Layers) and Domain Driven Design (Entities, Repositories, Domain/Application Services, DTO's...) and aimed to be a Clean Architecture, with applying SOLID principles in order to use for a project template. Also implements best practices like loosely-coupled, dependency-inverted architecture and using design patterns such as Dependency Injection, logging, validation, exception handling, localization and so on.
آشنایی با NHibernate - قسمت اول
با سلام
من نمیتونم پروژه رو بگیرم وقتی آدرسو در checkout وارد میکنم در قسمت setting هم تنظیماتو انجام میدم error عدم دسترسی به آدرس رو میده چکار کنم؟
- Windows 11 SDK support.
- Adds Xcode 13.0 support.
- Add AMD64 math functions to ARM64X CRT.
- Updates to the ARM64 and ARM64EC interfaces between the binary and the POGO instrumentation runtime.
- Fixed several problems with IntelliSense responsiveness and correctness affecting C++20 concepts, ranges, and abbreviated function templates.
- Fixed a false positive in local lifetime checks.
- Corrected an issue where arrays allocated with a constant of size > 32bits could allocate less memory than requested.
- Ensures that ATL string initialization occurs during static variable initialization, in the default AppDomain.
- Fixed a bug in C++ Concurrency::parallel_for_each that was crashing the calling process due to integer overflow.
- Fixed a bug in the STL's iterator debugging machinery that could cause crashes in multithreaded programs using STL containers.
- We have fixed a fatal internal compiler error caused by unnamed structs whose fields are referenced from SAL annotations.
- Fixes a rare crash when analyzing templated code that uses __uuidof.
- Fixed an issue that caused C++ static analysis results to sometimes not display correctly in the FixIt action.
- Fixed opening .uitest extension files in Coded UI project
- Fire component change events for non-component objects also in WinForms .NET designer
- Fix for crash on deleting ContextMenuStrip control in Windows Forms .NET designer.
- Guard against crashes when the Windows Forms designer reloads when dragging.
- Fix for intermittent VS crash while interacting with WinForms .NET designer during solution or project rebuild.
- Fixed a bug causing .NET 5 projects to be reported as out of date when they should have been up to date, causing slower builds.
- Automatically disable asset-indexing for large scale Unity projects.
- This release fixes an issue with deploying certain Windows Application Packaging projects where deployment is unnecessarily copying unmodified files.