استراتژی های پیشرفته استقرار نرم افزار
200, OK
http://hidevops.com/969/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-advanced/ icon

استراتژی‌های پیشرفته‌ی استقرار نرم افزار که در Continuous Deployment و DevOps کاربرد فراوانی دارند: 

Blue-Green Deployment Strategy

Canary Deployment Strategy

Dark Launch Strategy

A/B Deployment Strategy

استراتژی های پیشرفته استقرار نرم افزار
استراتژی‌های استقرار نرم افزار
200, OK
http://hidevops.com/538/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-software-deployment-strategy/ icon

استقرار نرم افزار شامل تمام فعالیت‌هایی است که یک نرم افزار را برای استفاده‌ی کاربران نهایی آماده می‌کند. از آنجایی که هر سیستم نرم افزاری شرایط و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، فرایند‌ها و روش‌های استقرار آن باید به طور خاص و دقیق برای همان سیستم تعریف شود. بنابراین استقرار نرم افزار، یک فرایند کلی است که باید با توجه به شرایط و خصوصیات هر سیستم نرم افزاری به صورت دقیق تعریف شود.... در این مطلب به ابتدا به تعریف استراتژی (Strategy)، استقرار نرم افزار (Software Deployment) اشاره شده و در ادامه دو تا از استراتژی‌های پایه استقرار نرم افزار معرفی و بررسی شده است.

استراتژی‌های استقرار نرم افزار
Continuous Delivery چیست ؟
200, OK
http://hidevops.com/143/continuous-delivery-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/ icon

Continuous Delivery یا (CD)، رویکردی در مهندسی نرم افزار است که تیم‌ها را قادر می‌سازد نرم افزار تولید شده را به روشی سریع و مطمئن برای انتشار و تحویل آماده کنند. Continuous Delivery توانایی اعمال تغییرات در محیط عملیات در هر لحظه با روشی سریع و مطمئن و به طور کاملا پایدار می باشد. این تغییرات شامل همه انواع آن از جمله تغییرات پیکربندی در نرم افزار، زیرساخت و پلتفرم، افرودن ویژگی‌های جدید، رفع باگ و خطا‌ها می‌شود...

Continuous Delivery چیست ؟
توسعه مستمر (Continuous deployment)
200, OK
https://lostechies.com/gabrielschenker/2015/08/03/continuous-deployment/ icon
These days everybody wants to try new ideas as quickly as possible in the market. We want to see whether or not our customers like a new feature. If yes then we want to work on the feature and improve it and if not then we want to fail fast and learn fast from the mistake and correct fast
توسعه مستمر (Continuous deployment)