در مهندسی نرمافزار، شناخت دقیق نیازمندیها و سپس ساخت محصولی مطابق نیازمندیها یکی از کارهای به ظاهر ساده ولی در عمل پیچیده است. مطلب زیر داستانی را تشریح میکند که در آن یک مهندس نرمافزار هنگام خلقت زمین پروژه طراحی «زنبور» را بر عهده گرفتهاست. ولی به دلایلی که در داستان توضیح داده شده اقدام به طراحی یک «وزغ» میکند که هیچ تناسبی با نیازمندیهای «زنبور» ندارد. اگر لینک زیر را کامل بخوانید ارتباط آن را با پروژههای نرمافزاری میبینید و خواهید دید که چگونه این خطا باعث شکست یک پروژه نرمافزاری میشود.
مطالب مشابه
- اشتراکها
بازی قورباغه برای درک بهتر Flexbox در CSSاشتراکها
رویداد: بررسی روالهای مدیریت پروژههای نرمافزاری در TFS، الگوهای Agile, Scrum, CMMIاشتراکها
مسابقه طراحی نرم افزار آموزشیمطالب
Pro Agile .NET Development With Scrum - قسمت اولمطالب
چک لیست شروع به ساخت یک نرم افزار بزرگ یا متوسطمطالب
Pro Agile .NET Development With Scrum - قسمت دوممطالب
چرا توسعه چابک (Agile Development)؟مطالب
خلاصه اشتراکهای روز چهار شنبه 20 مهر 1390نظرات اشتراکها
مسابقه طراحی نرم افزار آموزشینظرات مطالب
مدل EAV چیست؟