نصب و پیکربندی Microsoft Team Foundation Server 2015
200, OK
https://www.benday.com/2015/08/07/team-foundation-server-2015-tfs2015-installation-guide/ icon
در کار تیمی بر روی پروژه‌های بزرگ ، نرم افزار‌هایی همچون Microsoft Team Foundation Server و ... باعث شده که خیلی از دغدغه‌های تیم‌های توسعه دهنده  نرم افزار برطرف شود . 

برای نصب و پیکربندی :
روش اول : اگر دسترسی به سرور ندارید ، مایکروسافت  برای توسعه دهندگان Net. ،  روی سرور‌های خود Microsoft Team Foundation Server را پیاده کرده است و در این روش ما به ویژوال استودیو  و به یک حساب کاربری مایکروسافت نیاز داریم و با مراجعه به سایت www.visualstudio.com وارد حساب کاربری مایکروسافت خود شده و بر روی Create Account کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد می‌کنیم .در مرحله بعد طبق تصویر زیر اطلاعات پروژه ای که قرار است توسعه داده شود را وارد می‌کنیم .

که وارد قسمت مدیریتی می‌شویم طبق تصویر زیر :

 در مرحله بعد با مراجعه به ویژوال استودیو پروژه خود را با ویژوال استودیو ایجاد می‌کنیم و پروژه خود را به Team Foundation Serve مایکروسافت متصل خواهیم کرد . با کلیک بر روی Team از منوی ویژوال استودیو Manage Connections را انتخاب کرده و طبق تصویر زیر اطلاعات در خواستی را وارد می‌کنیم و بر روی Connect کلیک می‌کنیم


در مرحله بعد بر روی Solution پروژه راست کلیک کرده و Add Solution to Source Control را انتخاب میکنیم و با مشاهده پنجره Add Solution to Source Control بر روی ok کلیک کرده و با مراجعه به Solution Explorer پروژه مشاهده می‌کنیم که علامت + سبز رنگ در کنار Item‌های پروژه مشاهد می‌شود و این نشان دهنده این می‌باشد که پروژه ما  هنوز به Team Foundation Server مایکروسافت   منتقل نشده است . و برای انتقال بر روی Solution  پروژه راست کلیلک کرده و ..Check In را انتخاب می‌کنیم و در قسمت Comment می‌توانیم توضیحاتی را اضافه کرده و دوباره بر روی Check کلیک کرده و Item‌های پروژه ما منتقل سرور مایکروسافت می‌شود . 

روش دوم : 

در این روش ما نیاز به Windows Server 2012 R2  و  نرم افزار 2015 Microsoft Team Foundation Server  داریم و مراحل را در این روش طبق مقاله زیر جلو می‌بریم که می‌توانید به مراجعه به لینک زیر به مقاله دسترسی داشته باشید . 

Benday TFS 2015 Install guide v1.0

Team Foundation Server 2015 (TFS2015) Installation Guide

  
نصب و پیکربندی Microsoft Team Foundation Server 2015