A .NET Standard 2.1 library to run C# code in parallel on the GPU through DX12 and dynamically generated HLSL compute shaders
مطالب مشابه
- اشتراکها
گوگل فناوری WebGPU را برای بازی های نسل بعدی در مرورگر کروم عرضه می کنداشتراکها
برنامه نویسی GPU درون مرورگرها به کمک turbo.jsاشتراکها
تاریخچهای از گرافیک وباشتراکها
برنامه نویسی GPU در دات نتاشتراکها
بررسی کیفیت کد #C تولید شدهی توسط ChatGPTاشتراکها
ImageSharp Beta 3 منتشر شداشتراکها
DirectX 12 منتشر شداشتراکها
GPU Programming با #Fمطالب
بتای اول Silverlight 3.0 ارائه شدنظرات اشتراکها
معرفی پکیج ComputeSharp : پردازش عملیات محاسباتی به صورت موازی روی GPU
#
۵ سال قبل، سهشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ساعت ۲۱:۴۹مسخرهترین کاری که کرده اینه که با NET Standard 2.1. توسعه اش داده! در حالی که NET Framework. از NET Standard 2.1 پشتیبانی نمیکنه و نخواهد کرد + فقط روی ویندوز اجرا میشه. عملا هیچ گزینه ای نداریم برای اجراش به جز NET Core 3.
خب از اول با NET Core 3. توسعه اش میداد! به نظرم در آینده نزدیک هم که Mono از NET Standard 2.1. پشتیبانی کنه هم باز توجیه مناسبی براش نمیشه، چون کسی روی ویندوز NET Core 3. رو بی خیال نمیشه که برنامه اش رو با Mono اجرا کنه.#
۵ سال قبل، چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ساعت ۰۱:۲۴کدها رو تبدیل میکنه به pixel shaderهای دایرکتایکس؛ بعد از این طریق اونها رو روی GPU اجرا میکنه. چون مبتنی بر دایرکت ایکس هست، چندسکویی نیست و فقط مختص ویندوز هست. تنها راه حل چندسکویی کار با GPU استفاده از OpenCL هست. البته CUDA ی NDVIDA هم هست ولی محدود هست به کارتهای خودش. OpenCL، هم کارتهای NVIDIA و هم AMD رو پشتیبانی میکنه.