آیا blazor آینده ای دارد؟
301, MovedPermanently
https://medium.com/young-coder/is-blazor-the-future-or-just-another-walled-garden-441842cc249d icon

اگر قصد دارید یک برنامه دسکتاپ ویندوزی مانند WPF ایجاد نمایید، Blazor انتخاب مناسبی است برای آینده. اما اگر درصدد ایجاد برنامه‌های کاربردی وب مدرن و عمومی هستید، شروع پروژه با blazor توصیه نمی‌شود.


این نقل قولی است از این سایت. نظر شما در این مورد چیست؟

آیا blazor آینده ای دارد؟
  • #
    ‫۲ سال و ۶ ماه قبل، دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۴:۰۱
    برداشته سرعت برنامه‌ی در حال اجرای داخل مرورگر رو با ++C مقایسه کرده. چه کسی داخل مرورگر چنین کاری رو انجام می‌ده؟ ضمن اینکه مطلبش مربوط به Blazor 5x هست که هنوز native compile را نداشته. همچنین نویسنده‌ی این مطلب نمی‌دونسته که Blazor مفهومی تحت عنوان pre-rendering داره.
  • #
    ‫۲ سال و ۶ ماه قبل، دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۳۵
    مطلب عجیبی بود چون نویسنده MVP بوده یه زمانی. Blazor مسلماً هدفش برنامه نویسهای دات نت و سی شارپ هستن و اصولا کاری به برنامه نویسهای javascript نداره که اونا رو به خودش جذب کنه. نویسنده به Web assembly ایراد گرفته اما وسطهای متن اومده گفته تکنولوژی‌های دیگه مثل flutter هم دارن میرن سمت web assembly و یه جایی هم اشاره می‌کنه که تکنولوژی‌های دیگه که از Web assembly استفاده می‌کنن تو بحث کارایی بهتر از blazor هستند یا خواهند بود. نویسنده به razor اشاره می‌کنه که چرا برنامه نویس محدود شده. در کل نویسنده به دلایل نام معلوم مغرضانه به blazor حمله کرده. البته این موارد کم هم نیست مثلا توی youtube هم یکی رفته react رو با blazor مقایسه کرده که داخل یک صفحه چند هزار تا div ایجاد می‌کنه. حتی به خودش زحمت نداده کد Async بزنه و بجای concat از String builder استفاده کنه.