- قسمتهای مختلف را کوئری میگیرید (یعنی به صورت پویا تولید میشود و نه اینکه جایی ثبت شوند)، union میکنید (چندین قسمت هست؟ مهم نیست. لیستهای تمام آنها باید به فرمت Sitemap
نگاشت شده و یکی شوند) و نهایتا به صورت یک خروجی واحد ارائه میدهید. بحث لینکهای تکراری در اینجا مهم نیست (و مرتبط است به محتوای تکراری با آدرسهای مختلف در یک سایت و نه لینکهای سایتمپ). ممکن هست یک سایت در طول هفته اصلا رکورد جدیدی نداشته باشد. موتور جستجوگری که به آن میرسد یک سری لینک مشخص و تکراری را هر روز دریافت میکند و مدیریت ثبت آنها هم کاملا مشخص است و خودشان تکراری ثبت نمیکنند.
برای درک بهتر نحوهی ایندکس شدن sitemap نیاز هست به
Google Webmaster Tools وب سایت خودتان را اضافه کنید و سپس token آنرا در سایت معرفی کنید. پس از مدتی میتوانید گزارش بگیرید که دقیقا چه مواردی را ثبت کردهاست و به چه نحوی.
- ضمنا امکان تعریف Sitemap index
هم وجود دارد (جهت تعریف چندین سایتمپ در سایت). اطلاعات بیشتر در پروتکل آن آمادهاست. ولی در کل فرمت تولید آن سایتمپها هم به همین نحو استاندارد معرفی شدهاست. فقط در این حالت خاص که سایتمپ در ریشهی سایت قرار نمیگیرد و یا به آن اشاره نمیکند، محدود هستید به معرفی لینکهای همان پوشه و یا بازه.