‫۵ سال و ۱۱ ماه قبل، پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۲۹
منظورشون این است که بانک‌ها رنج آی پی خارج از ایران رو بستن (اتصال از طریق VPN = نداشتن IP ایرانی). بد نیست امکان ارائه اخطار به کاربر پیش از شروع به پرداخت در مورد اینکه IP ایرانی ندارد، اضافه شود.
‫۵ سال و ۱۱ ماه قبل، پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ساعت ۰۱:۳۹
سلام
مشکل رو پیدا کردم این مورد زمانی رخ میده که کاربر بروی سیستم خودش vpn داشته باشه و این مورد خیلی اتفاق افتاد که با قطع کردن vpn مشکل حل شد
منتظر نسخه جدید هستم سپاس از شما
‫۵ سال و ۱۱ ماه قبل، سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ساعت ۲۲:۰۷
چنین موردی نمیتونه به وجود بیاد.
لطفا یکبار همین تست رو انجام بدید و فایل لاگ و یا اسکرین شات بگیرید اینجا قرار بدید.
‫۵ سال و ۱۱ ماه قبل، سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ساعت ۱۹:۵۲
در واقع این خطا نیست. این اتفاق زمانی میوفته که کاربر برای مدت بیش از ۲۰ دقیقه! در وب سایت بانک در حال پرداخت بوده و وقتیکه به وب سایت فروشنده برگشته، زمان استاندارد برای پرداخت منقضی شده. بنابراین تراکنش ادامه داده نشده. و البته در صورتیکه از حساب کاربر پول کم شده باشه، بین ۱۵ دقیقه تا ۱ روز، به حساب او برگشت داده میشه.
‫۶ سال و ۱ ماه قبل، چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۱۸:۵۵
تابع Refund رو فقط زمانیکه تراکنشی Verify شده و شما قصد برگشت هزینه رو دارید باید صدا بزنید.
آیا در موقع انجام این تست، آخرین ورژن 1.2.0 رو استفاده میکردید؟
لطفا در صورت اطمینان از اینکه مشکل از سمت بانک بوده، اینجا اطلاع بدید.
‫۶ سال و ۱ ماه قبل، چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۱۶
ظاهرا توسط خود بانک برگشت داده شده چون در سیستم هیچ لاگی ذخیره نشده چه در بانک چه در فایل xml.
موضوع به این شکل بوده که کاربر خرید خودش رو انجام داده بعد به صفحه Success رفته و بعد از چند دقیقه هزینه به کاربر برگشت داده شده و پرداخت ناموفق بوده و گاربر امکان پرداخت دوباره رو داشته
هنوز برای خودم گنگ هست این قضیه که چه اتفاقی افتاده.
ایا لازم هست تابع Refund رو پیاده سازی کنم؟
‫۶ سال و ۱ ماه قبل، سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۰۴:۲۳
۱) بستگی به انتخاب خودتون داره. بانک‌ها در مستندات اعلام میکنند که باید نمایش بدید، ولی من خودم شخصا در هیچ وب سایتی ندیدم چیزی به غیر از موفق یا ناموفق بودن عملیات به کاربر نمایش بدن. اگر قصد نمایش پیغامی که مستقیم از درگاه دریافت شده به کاربر را دارید، میتونید از فیلم پیام استفاده کنید، در غیر اینصورت میتونید بسته به فیلد Status که در نتیجه‌ی عملیات دریافت میکنید، پیغام مورد نظر خودتون رو نمایش بدید.
۲) در مورد خطایی که به وجود اومده میشه بیشتر توضیح بدید؟
برگشت توسط خود بانک ملت انجام میشد یا توسط این سیستم؟