‫۶ سال و ۱ ماه قبل، دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۲۳:۴۱
آیا لازم هست ما به کاربر خطاهای بانکی رو نمایش بدیم؟ یا فقط بگیم که تراکنش ناموفق بوده؟
نکته دیگه اینکه امروز بانک ملت دچار مشکل شده بود و سفارشی که کاملا پرداخت می‌شد و هیچ مشکلی توی سفارش و پرداخت نبود رو اتوماتیک برگشت میزد بعد از اینکه به کاربر صفحه Success رو نمایش میدادم
راهی هست این موارد رو جلوگیری کنیم؟
‫۶ سال و ۱ ماه قبل، دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۱۸:۰۵
برای پیغام‌‌ها امکانی در نظر میگیرم که کاربر بتواند متن پیام‌ها رو خود تنظیم کند.
اما در مورد این مشکلی که ذکر کردید Payment is not valid حتی با وجود مشکل از سمت درگاه ملت، باز هم نباید این پیام نمایش داده شود.
در واقع این پیام تنها در صورتی نمایش داده میشه که فاکتوری که بانک به ما ارسال کرده، قبلا پردازش شده باشد و در واقع برای جلوگیری از تکرار عملیات این پیام داده میشود.
‫۶ سال و ۱ ماه قبل، دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۱۷:۲۹
چندین بار تلاش کردم این خطا رو میداد بعد تماس گرفتم با شرکت به پرداخت متاسفانه مشکل از بانک بوده ولی به نظرم پیغام‌ها رو برای این شرایط تغییر بدید و پیغام فارسی نمایش داده شود
‫۶ سال و ۱ ماه قبل، جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۰۷:۳۸
بله درسته.
طبق پیشنهادی که قبلا خود شما در بازخورد قبلی دادید، ساختار دیتا در بانک اطلاعاتی باید شامل نوع درخواست و وضعیت موفقیت یا عدم موفقیت باشه.
به اینصورت میشه مراحلی که یک درخواست طی کرده است رو دنبال کرد.