اشتراکها
کتابخانه dropzone
Dropzone.js is a light weight JavaScript library that turns an HTML element into a dropzone. This means that a user can drag and drop a file onto it, and the file gets uploaded to the server via AJAX. Demo
اشتراکها
15نکتهی مهم در مورد کروم DevTools
اشتراکها
استیو بالمر و ترک کامل مایکروسافت
نظرات مطالب
ASP.NET MVC #11
سلام
دوستان وقتی روی لینک details کلیک میکنم این ارور رو میده:
دوستان وقتی روی لینک details کلیک میکنم این ارور رو میده:
The model item passed into the dictionary is of type 'mvc1.Models.User', but this dictionary requires a model item of type 'System.Collections.Generic.IEnumerable`1[mvc1.Models.User]'. به نظر شما از چی میتونه باشه
با تشکر فراوان
با تشکر فراوان
اشتراکها
Visual Studio 2017 15.6 منتشر شد
- We improved solution load performance by optimizing design time build.
- We've added installation progress details on Visual Studio Installer.
- You can pause your installation and resume at a later time.
- We streamlined the update process so the notification takes you directly to the Installer.
- Non-administrators can create a VS layout.
- We added a new shortcut for Edit.Duplicate in the keyboard mapping.
- We made significant improvements to the F# language and tools, particularly for .NET Core SDK projects.
- The C++ compiler optimizes your code to run faster through improved optimizations.
- C++ Mapfile generation overhead is reduced in full linking scenarios.
- Debug options are available for Embedded ARM GCC support.
- We added strong name signing on CoreCLR for the C# compiler.
- Visual Studio Tools for Xamarin has lots of new productivity updates for iOS and Android developers.
- Python no longer requires a completion DB, and Anaconda users have support for conda.
- The Performance Profiler's CPU Usage Tool can display logical call stacks for asynchronous code.
- The CPU Usage tool displays source line highlighting and async/await code with logical 'Call Stack Stitching'.
- The debugger supports thread names set via SetThreadDescription APIs in dump debugging.
- Snapshot Debugging can be started from the Debug Target dropdown for ASP.NET applications.
- We've launched the initial implementation of Navigate to decompiled sources for .NET code navigation.
- New enhancements for Configure Continuous Delivery include support for TFVC, Git authentication over SSH, and containerized projects.
- You can now click on the Continuous Delivery tile in Team Explorer to configure automated build and deployments for your application.
- Team Explorer supports Git tags and checking out pull request branches.
- Service Fabric Tooling for the 6.1 Service Fabric release is now available.
- The Windows 10 Insider Preview SDK can be installed as an optional component.
- File versions for a number of Visual Studio executables now reflect the minor release.
- Test Explorer has a hierarchy view and real time test discovery is now on by default.
- We have added support for testing Win10 IoT Core applications.
- Visual Studio Build Tools supports TypeScript and Node.js.
- ClickOnce Tools support signing application and deployment manifests with CNG certificate.
- You can access Azure resources such as Key Vault using your Visual Studio accounts.
در ادامهی قسمت اول، ده مورد دیگر از نکات کاربردی را بیان میکنیم.
یازده. در جاوا رویدادها با استفاده از اینترفیسها پیاده سازی میشوند. برای نامگذاری یک رویداد، قاعده آن در جاوا بدین شکل است که نامها به صورت (+ ) Camel نوشته شده و آخرین عبارت هم Listener باشد و نیازی هم به حرف I در نامگذاری اینترفیس نیست؛ چون همه میدانند که این Listener آخری یعنی رویدادی که با اینترفیس پیاده سازی شده است و استفاده از I بی معنی است. هر چند بر خلاف دات نت، در اینجا استفاده از قاعده I چندان متداول نیست.
دوازده. گوگل اینترفیسهایی را که برای رویدادها میسازد، داخل کلاس اصلی تعریف میکند. پس بهتر هست که شما هم همین روند را ادامه بدید و از این قاعده خارج نشوید. اگر خوب دقت کرده باشید، در برنامه نویسی اندروید تمام اینترفیسها داخل کلاس اصلی هستند:
در کد بالا رویداد OnclickListener در خود کلاس View تعریف شده است. پس ما هم بهتر هست همین کار را بکنیم:
یک نکته دیگر اینکه موقعی که یک رویداد را به یک پراپرتی set انتساب میدهیم، رسم این است که نام آن پراپرتی با عبارت SetOn آغاز شود و با نام اینترفیس پایان یابد:
البته اگر کلاس شما لیستی از رویدادها را درست میکند بهتر است از عبارت Add به جای SetOn استفاده کنید و برای آن یک Remove هم قرار دهید. نمونه آن را میتوانید در کد زیر ببینید:
سیزده. آداپتورها و آداپتور ویوها (چون لیست) قسمت مهمی از برنامههای اندرویدی به شمار میآیند؛ تا حدی که در بیشتر برنامههای ساده هم حضور پررنگی دارند. ولی برای استفاده از این آداپتورها باید بدانید که نحوه کار آنها چگونه است. بسیاری از کاربران در این قسمت اشتباهات زیادی میکنند. اگر در stackOverflow هم در اینباره نگاه کنید، با حجم انبوهی از سوالات روبرو میشوید و فقط به خاطر اینکه نحوه کارکرد آن را نمیدانند، به مشکل برخوردهاند.
کلاس BaseAdapter اصلیترین کلاس آداپتور هاست که بقیه از آن مشتق شدهاند و معروفترین مشتقات آن، کلاسهای CursorAdapter و ArrayAdapter هستند که امکانات بیس آداپتور را افزایش دادهاند.به عنوان مثال در کد پایین از ArrayAdapter استفاده شده است.
نحوه کار یک آداپتور بدین صورت است که متدی را به نام GetView با قابلیت override دارد که با هر تعداد آیتم موجود صدا زده میشود. ولی اگر تصور کنیم فقط چند صدهزار آیتم هم داشته باشیم، آیا واقعا اجرا میشود؟ جواب این سوال این است که با هر بار اسکرولی که شما میکنید آیتمهای بعدی ایجاد میشوند ولی باز این سوال پیش میآید که هر آیتم برای خود جداگانه تشکیل میشود؟ مطمئنا جواب خیر است. آداپتورها از سیستمی به نام ViewRecycler برای کش کردن آیتمهای ایجاد شده استفاده میکنند و با هر اسکرولی که انجام میشود آیتمهای بعدی از روی آیتمهای قبلی که قبلا از صفحه خارج شدهاند، ساخته میشوند و آیتمهای کش شده قبلی را با پارامتری با نام convertView به دست شما میرساند.
کد زیر را ببینید:
کد بالا ابتدا بررسی میکند که آیا convertView نال است یا خیر. اگر نال بود به این معنا است که کش برای شما چیزی نداشته است و باید آیتم جدیدی را بسازید. پس اشیاء موجود در آن را در حافظه میآورید و مقداردهی میکنید. ولی اگر برابر نال نباشد، یعنی کش حاوی یک سری آیتم است که قبلا ایجاد شدهاند. پس نیاز به inflate کردن مجدد ندارد و میتوانید همان را مستقیما مورد استفاده قرار دهید و با مقادیر جدید آن را ست کنید.
کلاس داخلی ViewHolder هم یک الگو برای عدم بررسی Viewهای داخل آن است که نیازی به یافتن و تبدیل مجدد آنها نداشته باشید. در این روش شیء، داخل خصوصیت tag آیتم قرار گرفته است و وقتی از کش برداشته شود، خاصیت تگ آن را میخوانیم و مستقیما مورد استفاده قرار میدهیم. در این حالت شما بهترین استفاده را از پردازشها و حافظه، میکنید.
چهارده. یکی از کارهایی را که قبل از کار کردن در یک مسیر فیزیکی باید انجام دهید این است که مطمئن باشید اجازه نوشتن در آن ناحیه را دارید یا خیر. در غیر اینصورت برنامه شما با خطای FC روبرو میشود و اجرای آن خاتمه مییابد. به همین دلیل اکثر برنامه نویسان از متد CanWrite در کلاس File استفاده میکنند. ولی در هنگام استفاده از این متد باید دقت داشته باشید که کلاس File فقط باید حاوی مسیر باشد و اسمی از فایل مربوطه در آن نباشد. دلیل هم آن است که این احتمال میرود اگر فایلی هم وجود نداشته باشد، مقدار false را به شما برگرداند. مثال زیر قرار است فایلی را در کارت حافظه بنویسید، ولی بررسی اجازه نوشتن در مسیر، اشتباه است:
کد بالا را به طور صحیح بازنویسی میکنیم:
اگر هنگام تست این کد مشکلی نداشتید، دلیل بر صحت کد نیست. بلکه بنابر تجربه شخصی من، زمانی این مشکل پیش آمده بود که روی چند گوشی تست شده و بعدها مشکل در گوشی پیش آمده بود که هم مدل و دقیقا مشابه یکی از گوشیهای تستی بود.
پانزده. کارت حافظه خارجی: همه برنامه نویسان اندروید حداقل یکبار از کد زیر استفاده کرده اند:
بررسیها در استک اورفلو نشان میدهد که برنامه نویسان، گزارش عملکرد اشتباهی را از این متد دارند. ولی حقیقت این است که این متد به هیچ عنوان مقدار اشتباهی را بر نمیگرداند. بلکه منطق آن متفاوت از چیزی است که شما فکر میکنید. وقتی ما صحبت از حافظه خارجی برای یک گوشی میکنیم، منظور همان کارت حافظهای است که به طور جداگانه داخل گوشی قرار دادهایم و انتظار داریم متد بالا آدرس و مدخل همین کارت را برای ما فراهم کند. ولی در کمال تعجب میبینیم که آدرس حافظه داخلی برگردانده میشود. پس باید ببینیم اندروید از آن چه انتظاری دارد؟
هر برنامهای که در اندروید نصب میشود در مسیر
یک دایرکتوری با نام خود دارد مثل:
این دایرکتوری تنها متعلق به این برنامه بوده و کسی جز Root به آن دسترسی ندارد. اندروید این دایرکتوری را به عنوان حافظه داخلی در نظر میگیرد که برای کار با آن نیاز به هیچ آدرس دهی نیست. ولی در کنار این دایرکتوری حافظه داخلی خود گوشی که در آن انبوه فایلهای خود را ذخیره میکنید هم هست که اندروید آن را حافظه خارجی میپندارد. حال آن حافظهای را که شما جداگانه به صورت یک کارت یا USB OTG متصل میکنید، به عنوان حافظه خارجی در نظر نمیگیرد. در صورتی که شما چنین انتظاری را دارید، برای حل این مشکل بهتر است از کدهای موجود مثل کد زیر استفاده کنید:
شانزده. یکی از روشهای انتقال اطلاعات بین اکتیویتیها مختلف استفاده از Extras هاست که شما با تعیین یک نام یا کلید، اطلاعات مربوطه را ارسال و توسط همان کلید؛ اطلاعات را در اکتیویتی مقصد دریافت میکنید:
و در مقصد:
در این حالت بهتر است با این رشتهها نیز همانند مورد شماره دو در قسمت اول رفتار شود تا نیازی به نوشتن و تکرار این نامها نباشد. ولی با یک نگاه به استانداردهای نوشته شده در خود اندروید و بسیاری از کتابخانههای ثالث در مییابیم که بهترین روش این است که این کلیدها را به صورت متغیرهای ایستا در خود اکتیویتی ذخیره کنیم؛ در این حالت هر کلید در جایگاه واقعی خودش قرار گرفته است. نمونهای از این استفاده را میتوانید در کتابخانه FilePicker مشاهده کنید:
هفده. قواعد نامگذاری: برای نامگذاری متغیرها از قانون CamelCase استفاده میکنیم. ولی برای حالات زیر از روشهای دیگر استفاده میشود:
هجده: قاعده نظم و ترتیب در importها توسط مستندات گوگل بدین شکل تعریف شده است:
نوزدهم. مرتب سازی متدهای دسترسی یک کلاس: بسیار خوب است که همیشه کدهای ما نظم خاصی را داشته باشد تا پیگیریهای شخصی و تیمی در آن راحتتر صورت بگیرد. برای مثال در یک کلاس ابتدا متدهای public و سپس private قرار گیرند و الی آخر.
الگوی عمومی که برای کار با جاوا صورت گرفته است به شکل زیر میباشد:
البته این متدهای دسترسی بسته به فیلد بودن و متد بودن نیز تغییر میکند. به عنوان مثال ابتدا فیلدها در نظر گرفته میشوند و سپس متدها و ...
ادیتور intelij شامل تنظمیاتی برای مرتب سازی کدهاست که در این مورد بسیار سودمند است. با طی کردن مسیر زیر میتوانید برای آن ترتیب اینگونه موارد را مشخص کنید.
در اینجا شما امکان تعاریف این ترتیبها را دارید. البته بهتر هست در حالت پیش فرض باشد تا حالتی عمومی بین افراد مختلف برقرار باشد.
همچنین شامل گزینههای دیگری نیز میباشد که به نظرم فعال کردنشان بسیار خوب است. گزینه keep overridden methods together به شما کمک میکند تا متدهایی را که رونویسی میشوند، در کنار یکدیگر قرار بگیرند که برای کلاسهای اندرویدی مثل اکتیویتیها و فرگمنتها و ... بسیار خوب است. گزینه مفید دیگر Keep dependent methods together است که در دو حالت عمقی یا خطی متدهای وابسته (متدهایی که متدهای دیگر را در آن کلاس صدا میزنند) در کنار یکدیگر قرار میدهد و مابقی گزینهها، که بسیار سودمند هست. به هر حال هر قاعدهای را که برای خود انتخاب میکنید اگر در حالت پیش فرض نیست بهتر است در مستندات پروژه ذکر شود تا افراد دیگر سریعتر به موضوع پی ببرند.
قسمت بیستم. این مورد برای افراد تازه کار میباشد که تازه اندروید استادیو را باز کردهاند و مشغول کدنویسی میباشند. یکی از مواردی که در همان مرحله اول به آن برمیخورید این است که intellisense ادیتور به بزرگی و کوچکی حروف حساس است و تنها با حرف اول سازگاری دارد. برای تغییر این مسئله باید مسیر زیر را طی کنید:
حالا با تایپ هر کلمه، دستورات و آبجکتهایی را که شامل آن کلمات باشند، به شما نمایش داده خواهند شد.
یازده. در جاوا رویدادها با استفاده از اینترفیسها پیاده سازی میشوند. برای نامگذاری یک رویداد، قاعده آن در جاوا بدین شکل است که نامها به صورت (+ ) Camel نوشته شده و آخرین عبارت هم Listener باشد و نیازی هم به حرف I در نامگذاری اینترفیس نیست؛ چون همه میدانند که این Listener آخری یعنی رویدادی که با اینترفیس پیاده سازی شده است و استفاده از I بی معنی است. هر چند بر خلاف دات نت، در اینجا استفاده از قاعده I چندان متداول نیست.
public interface CopyFileListener { void PublishProgress(long fileSize,long copiedSize); }
دوازده. گوگل اینترفیسهایی را که برای رویدادها میسازد، داخل کلاس اصلی تعریف میکند. پس بهتر هست که شما هم همین روند را ادامه بدید و از این قاعده خارج نشوید. اگر خوب دقت کرده باشید، در برنامه نویسی اندروید تمام اینترفیسها داخل کلاس اصلی هستند:
textView.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { } });
public class MemoryWare { public interface CopyFileListener { void PublishProgress(long fileSize,long copiedSize); } .... }
SetOnClickListener
editText.addTextChangedListener(new TextWatcher() { @Override public void beforeTextChanged(CharSequence s, int start, int count, int after) { } @Override public void onTextChanged(CharSequence s, int start, int before, int count) { } @Override public void afterTextChanged(Editable s) { } });
سیزده. آداپتورها و آداپتور ویوها (چون لیست) قسمت مهمی از برنامههای اندرویدی به شمار میآیند؛ تا حدی که در بیشتر برنامههای ساده هم حضور پررنگی دارند. ولی برای استفاده از این آداپتورها باید بدانید که نحوه کار آنها چگونه است. بسیاری از کاربران در این قسمت اشتباهات زیادی میکنند. اگر در stackOverflow هم در اینباره نگاه کنید، با حجم انبوهی از سوالات روبرو میشوید و فقط به خاطر اینکه نحوه کارکرد آن را نمیدانند، به مشکل برخوردهاند.
کلاس BaseAdapter اصلیترین کلاس آداپتور هاست که بقیه از آن مشتق شدهاند و معروفترین مشتقات آن، کلاسهای CursorAdapter و ArrayAdapter هستند که امکانات بیس آداپتور را افزایش دادهاند.به عنوان مثال در کد پایین از ArrayAdapter استفاده شده است.
نحوه کار یک آداپتور بدین صورت است که متدی را به نام GetView با قابلیت override دارد که با هر تعداد آیتم موجود صدا زده میشود. ولی اگر تصور کنیم فقط چند صدهزار آیتم هم داشته باشیم، آیا واقعا اجرا میشود؟ جواب این سوال این است که با هر بار اسکرولی که شما میکنید آیتمهای بعدی ایجاد میشوند ولی باز این سوال پیش میآید که هر آیتم برای خود جداگانه تشکیل میشود؟ مطمئنا جواب خیر است. آداپتورها از سیستمی به نام ViewRecycler برای کش کردن آیتمهای ایجاد شده استفاده میکنند و با هر اسکرولی که انجام میشود آیتمهای بعدی از روی آیتمهای قبلی که قبلا از صفحه خارج شدهاند، ساخته میشوند و آیتمهای کش شده قبلی را با پارامتری با نام convertView به دست شما میرساند.
کد زیر را ببینید:
@Override public View getView(int position, View rowView, ViewGroup parent) { ViewHolder viewHolder=null; if(rowView==null) { // 1. Create inflater LayoutInflater inflater = (LayoutInflater) context .getSystemService(Context.LAYOUT_INFLATER_SERVICE); // 2. Get rowView from inflater rowView = inflater.inflate(R.layout.row_bank_group_list, parent, false); viewHolder=new ViewHolder(); viewHolder.txtGroupName=(TextView) rowView.findViewById(R.id.text_groupName); rowView.setTag(viewHolder); } else { viewHolder=(ViewHolder)rowView.getTag(); } viewHolder.txtGroupName.setText(getItem(position).getName()); viewHolder.txtGroupName.setTypeface(new FontSystem().get_General_Font(context)); viewHolder.txtGroupName.setTextColor(context.getResources().getColor(R.color.black)); return rowView; }
کلاس داخلی ViewHolder هم یک الگو برای عدم بررسی Viewهای داخل آن است که نیازی به یافتن و تبدیل مجدد آنها نداشته باشید. در این روش شیء، داخل خصوصیت tag آیتم قرار گرفته است و وقتی از کش برداشته شود، خاصیت تگ آن را میخوانیم و مستقیما مورد استفاده قرار میدهیم. در این حالت شما بهترین استفاده را از پردازشها و حافظه، میکنید.
چهارده. یکی از کارهایی را که قبل از کار کردن در یک مسیر فیزیکی باید انجام دهید این است که مطمئن باشید اجازه نوشتن در آن ناحیه را دارید یا خیر. در غیر اینصورت برنامه شما با خطای FC روبرو میشود و اجرای آن خاتمه مییابد. به همین دلیل اکثر برنامه نویسان از متد CanWrite در کلاس File استفاده میکنند. ولی در هنگام استفاده از این متد باید دقت داشته باشید که کلاس File فقط باید حاوی مسیر باشد و اسمی از فایل مربوطه در آن نباشد. دلیل هم آن است که این احتمال میرود اگر فایلی هم وجود نداشته باشد، مقدار false را به شما برگرداند. مثال زیر قرار است فایلی را در کارت حافظه بنویسید، ولی بررسی اجازه نوشتن در مسیر، اشتباه است:
File file=new File(sdcardPath,fileName); if(file.CanWrite()) { ..... }
File file=new File(sdcardPath); if(file.CanWrite()) { file=new File(sdcardPath,filePath); ..... }
پانزده. کارت حافظه خارجی: همه برنامه نویسان اندروید حداقل یکبار از کد زیر استفاده کرده اند:
Environment.getExternalStorageDirectory()
هر برنامهای که در اندروید نصب میشود در مسیر
/Data/Data
/Data/Data/Info.Dotnettips.MyApp
/** * it will returns sd path for you * <p> * <b>Required Permission: </b>android.permission.READ_EXTERNAL_STORAGE<br/> * </p> * @return */ public List<String> GetExternalMounts() { final List<String> out = new ArrayList<>(); String reg = "(?i).*vold.*(vfat|ntfs|exfat|fat32|ext3|ext4).*rw.*"; String s = ""; try { final Process process = new ProcessBuilder().command("mount") .redirectErrorStream(true).start(); process.waitFor(); final InputStream is = process.getInputStream(); final byte[] buffer = new byte[1024]; while (is.read(buffer) != -1) { s = s + new String(buffer); } is.close(); } catch (final Exception e) { e.printStackTrace(); } // parse output final String[] lines = s.split("\n"); for (String line : lines) { if (!line.toLowerCase(Locale.US).contains("asec")) { if (line.matches(reg)) { String[] parts = line.split(" "); for (String part : parts) { if (part.startsWith("/")) if (!part.toLowerCase(Locale.US).contains("vold")) if(new File(part).canWrite()) out.add(part); } } } } return out; }
شانزده. یکی از روشهای انتقال اطلاعات بین اکتیویتیها مختلف استفاده از Extras هاست که شما با تعیین یک نام یا کلید، اطلاعات مربوطه را ارسال و توسط همان کلید؛ اطلاعات را در اکتیویتی مقصد دریافت میکنید:
notesIntent.putExtra("PartyId", PartyId); startActivity(notesIntent);
PartyId=getIntent().getLongExtra("PartyId",0);
i.putExtra(FilePickerActivity.EXTRA_ALLOW_MULTIPLE, false); i.putExtra(FilePickerActivity.EXTRA_ALLOW_CREATE_DIR, false); i.putExtra(FilePickerActivity.EXTRA_MODE, FilePickerActivity.MODE_FILE);
هفده. قواعد نامگذاری: برای نامگذاری متغیرها از قانون CamelCase استفاده میکنیم. ولی برای حالات زیر از روشهای دیگر استفاده میشود:
- برای ثابتها از حروف بزرگ و _ استفاده کنید.
- برای متغیرهای خصوصی از حرف m در ابتدای نام متغیر استفاده کنید.
- برای متغیرهای استاتیک از حرف s در ابتدای نام متغیر استفاده کنید.
public class MyClass { public static final int SOME_CONSTANT = 42; public int publicField; private static MyClass sSingleton; int mPackagePrivate; private int mPrivate; protected int mProtected; }
هجده: قاعده نظم و ترتیب در importها توسط مستندات گوگل بدین شکل تعریف شده است:
- نام پکیجهای ارائه شده توسط گوگل
- نام پکیجهای ثالث
- نام پکیجهای موجود در java و javax
- پکیجهای موجود در پکیج اصلی
نوزدهم. مرتب سازی متدهای دسترسی یک کلاس: بسیار خوب است که همیشه کدهای ما نظم خاصی را داشته باشد تا پیگیریهای شخصی و تیمی در آن راحتتر صورت بگیرد. برای مثال در یک کلاس ابتدا متدهای public و سپس private قرار گیرند و الی آخر.
الگوی عمومی که برای کار با جاوا صورت گرفته است به شکل زیر میباشد:
public, protected, private,abstract, static, transient, volatile, synchronized, final, native.
ادیتور intelij شامل تنظمیاتی برای مرتب سازی کدهاست که در این مورد بسیار سودمند است. با طی کردن مسیر زیر میتوانید برای آن ترتیب اینگونه موارد را مشخص کنید.
Settings>Editor>Code Style>Arrangement
در تصویر بالا متدها به ترتیب متدهای دستری بین بلوکهای کامنت method start و method end قرار گرفته اند.
همچنین شامل گزینههای دیگری نیز میباشد که به نظرم فعال کردنشان بسیار خوب است. گزینه keep overridden methods together به شما کمک میکند تا متدهایی را که رونویسی میشوند، در کنار یکدیگر قرار بگیرند که برای کلاسهای اندرویدی مثل اکتیویتیها و فرگمنتها و ... بسیار خوب است. گزینه مفید دیگر Keep dependent methods together است که در دو حالت عمقی یا خطی متدهای وابسته (متدهایی که متدهای دیگر را در آن کلاس صدا میزنند) در کنار یکدیگر قرار میدهد و مابقی گزینهها، که بسیار سودمند هست. به هر حال هر قاعدهای را که برای خود انتخاب میکنید اگر در حالت پیش فرض نیست بهتر است در مستندات پروژه ذکر شود تا افراد دیگر سریعتر به موضوع پی ببرند.
قسمت بیستم. این مورد برای افراد تازه کار میباشد که تازه اندروید استادیو را باز کردهاند و مشغول کدنویسی میباشند. یکی از مواردی که در همان مرحله اول به آن برمیخورید این است که intellisense ادیتور به بزرگی و کوچکی حروف حساس است و تنها با حرف اول سازگاری دارد. برای تغییر این مسئله باید مسیر زیر را طی کنید:
Settings>Editor>Completion>Case-sensitive Completion>None
Automated Software Testing Series - Visual Studio Toolbox
12 videos
Welcome to the 12-part series on automated software testing, where you will learn how to increase the efficiency and ROI of your software testing. We cover unit testing, behavior style testing, mocking, integration testing and more.
Several improvements to the update pipeline are now part of Preview 3, including:
- Improve SQL Server insertion logic (also make RETURNING the default INSERT strategy for retrieving db-generated values for other providers).
- Use RETURNING/OUTPUT clause for UPDATE/DELETE
- Refactor ReaderModificationCommandBatch
- Reimplement MaxBatchSize as a pre-check