کتابخانه Motion Slider
تنظیم کردن فونت برای گزارش
public IPdfReportData CreatePdfReport(int type,int RequestId) { return new PdfReport().DocumentPreferences(doc => { doc.RunDirection(PdfRunDirection.RightToLeft); doc.Orientation(PageOrientation.Portrait); doc.PageSize(PdfPageSize.A4); }) .DefaultFonts(fonts => { fonts.Path(AppPath.ApplicationPath + "\\Fonts\\BNAZANIN.TTF", AppPath.ApplicationPath + "\\Fonts\\TIMES.TTF"); fonts.Size(20); }) .PagesFooter(footer => { footer.DefaultFooter(""); footer.PdfFont.Size = 8; }) .PagesHeader(header => { if (type == 1) { header.CustomHeader(_customHeader); } else { header.DefaultHeader(h => h.Message("mohsen")); } }) .MainTableTemplate(template => { template.BasicTemplate(BasicTemplate.SilverTemplate); }) .MainTablePreferences(table => { table.ColumnsWidthsType(TableColumnWidthType.Relative); }) .MainTableDataSource(dataSource => { var ctx = new ClearanceEntities(); var list = (from c in ctx.CLEARANCE_ITEMS where c.CLEARANCE_REQUEST.REQUEST_ID == RequestId select new { c.TARIFF_NO, c.GOODS_DESCRIPTION, vahed = c.QUANTITY, c.PACKING_TYPES.PACKING_NAME, c.GROSS_WEIGHT, arzesh = (c.GOODS_PRICE * c.GOODS_CURRENCY_RATE) + (c.FREIGHT_PRICE * c.FREIGHT_CURRENCY_RATE), hoghogh = " ", sood = " " }).ToList(); dataSource.AnonymousTypeList(list ); }) .MainTableColumns(columns => { columns.AddColumn(column => { column.PropertyName("TARIFF_NO"); column.CellsHorizontalAlignment(HorizontalAlignment.Center); column.IsVisible(true); column.Order(0); column.Width(3); column.HeaderCell("تعرفه"); }); columns.AddColumn(column => { column.PropertyName("GOODS_DESCRIPTION"); column.CellsHorizontalAlignment(HorizontalAlignment.Center); column.IsVisible(true); column.Order(1); column.Width(5); column.HeaderCell("نام کالا"); column.ColumnItemsTemplate(template => { new CellBasicProperties { //PdfFontStyle = DocumentFontStyle.Bold | DocumentFontStyle.Underline, //FontColor = new BaseColor(System.Drawing.Color.Brown), //BackgroundColor = new BaseColor(System.Drawing.Color.Yellow) }; return; }); }); columns.AddColumn(column => { column.PropertyName("vahed"); column.CellsHorizontalAlignment(HorizontalAlignment.Center); column.IsVisible(true); column.Order(1); column.Width(5); column.HeaderCell("واحد"); }); columns.AddColumn(column => { column.PropertyName("GROSS_WEIGHT"); column.CellsHorizontalAlignment(HorizontalAlignment.Center); column.IsVisible(true); column.Order(1); column.Width(5); column.HeaderCell("وزن ناخالص"); }); columns.AddColumn(column => { column.PropertyName("arzesh"); column.CellsHorizontalAlignment(HorizontalAlignment.Center); column.IsVisible(true); column.Order(1); column.Width(5); column.HeaderCell("ارزش دلاری"); }); columns.AddColumn(column => { column.PropertyName("hoghogh"); column.CellsHorizontalAlignment(HorizontalAlignment.Center); column.IsVisible(true); column.Order(1); column.Width(3); column.HeaderCell("حقوق گمرکی"); }); columns.AddColumn(column => { column.PropertyName("sood"); column.CellsHorizontalAlignment(HorizontalAlignment.Center); column.IsVisible(true); column.Order(1); column.Width(3); column.HeaderCell("سود بازرگانی"); }); }) .MainTableEvents(events => { events.DataSourceIsEmpty(message: "There is no data available to display."); } events.DocumentClosing(args => { if (HttpContext.Current == null || HttpContext.Current.Response == null) return; // close the document without closing the underlying stream args.PdfWriter.CloseStream = false; args.PdfDoc.Close(); args.PdfStreamOutput.Position = 0; // write pdf bytes to output stream var pdf = ((MemoryStream)args.PdfStreamOutput).ToArray(); string str = Guid.NewGuid().ToString(); HttpContext.Current.Response.Cache.SetCacheability(HttpCacheability.NoCache); HttpContext.Current.Response.ContentType = MediaTypeNames.Application.Pdf; HttpContext.Current.Response.AddHeader("Content-Length", pdf.Length.ToString()); HttpContext.Current.Response.AddHeader("content-disposition", "attachment;filename=" + str + ".pdf"); HttpContext.Current.Response.Buffer = true; HttpContext.Current.Response.Clear(); HttpContext.Current.Response.OutputStream.Write(pdf, 0, pdf.Length); HttpContext.Current.Response.OutputStream.Flush(); HttpContext.Current.Response.OutputStream.Close(); HttpContext.Current.Response.End(); }); }) .Generate(data => data.AsPdfStream(new MemoryStream()));
همانطور که در قسمت DefaultFonts اندازه فونت را 20 تعریف کردم ولی هیچ تاثیری در فونت گزارش من داده نمیشود. ممنون میشم راهنمایی کنید.
زمانی که سیستم عامل های GUI مثل ویندوز به بازار آمدند، یکی از قسمتهای گرافیکی آنها AddressBar نام داشت که مسیر حرکت آنها را در فایل سیستم نشان میداد و در سیستم عاملهای متنی CLI با دستور cd یا pwd انجام میشد. بعدها در وب هم همین حرکت با نام BreadCrumb صورت گرفت که به عنوان مثال مسیر رسیدن به صفحهی یک محصول یا یک مقاله را نشان میداد. در یک پروژهی اندرویدی نیاز بود تا یک ساختار درختی را پیاده سازی کنم، ولی در برنامههای اندروید ایجاد یک درخت، کار هوشمندانه و مطلوبی نیست و روش کار به این صورت است که یک لیست از گروههای والد را نمایش داده و با انتخاب هر آیتم لیست به آیتمهای فرزند تغییر میکند. حالا مسئله این بود که کاربر باید مسیر حرکت خودش را بشناسد. به همین علت مجبور شدم یک BreadCrumb را برای آن طراحی کنم که در زیر تصویر آن را مشاهده میکنید.
از نکات جالب توجه در مورد این ماژول میتوان گفت که قابلیت این را دارد تا تصمیمات خود را بر اساس اندازههای مختلف صفحه نمایش بگیرد. به عنوان مثال اگر آیتمهای بالا بیشتر از سه عدد باشد و در صفحه جا نشود از یک مسیر جعلی استفاده میکند و همهی آیتمها با اندیس شماره 1 تا index-3 را درون یک آیتم با عنوان (...) قرار میدهد که من به آن میگویم مسیر جعلی. به عنوان نمونه مسیر تصویر بالا در صفحه جا شده است و نیازی به این کار دیده نشده است. ولی تصویر زیر از آن جا که مسیر، طول width صفحه نمایش رد کرده است، نیاز است تا چنین کاری انجام شود. موقعیکه کاربر آیتم ... را کلیک کند، مسیر باز شده و به محل index-3 حرکت میکند. یعنی دو مرحله به عقب باز میگردد.
نگاهی به کارکرد ماژول
قبل از توضیح در مورد سورس، اجازه دهید نحوهی استفاده از آن را ببینیم.
این سورس شامل دو کلاس است که سادهترین کلاس آن AndBreadCrumbItem میباشد که مشابه کلاس ListItem در بخش وب دات نت است و دو مقدار، یکی متن و دیگری Id را میگیرد:
سورس:
public class AndBreadCrumbItem { private int Id; private String diplayText; public AndBreadCrumbItem(int Id, String displayText) { this.Id=Id; this.diplayText=displayText; } public String getDiplayText() { return diplayText; } public void setDiplayText(String diplayText) { this.diplayText = diplayText; } public int getId() { return Id; } public void setId(int id) { Id = id; } }
به عنوان مثال میخواهیم یک breadcrumb را با مشخصات زیر بسازیم:
AndBreadCrumbItem itemhome=new AndBreadCrumbItem(0,"Home"); AndBreadCrumbItem itemproducts=new AndBreadCrumbItem(12,"Products"); AndBreadCrumbItem itemdigital=new AndBreadCrumbItem(15,"Digital"); AndBreadCrumbItem itemhdd=new AndBreadCrumbItem(56,"Hard Disk Drive");
AndBreadCrumb breadCrumb=new AndBreadCrumb(this); breadCrumb.AddNewItem(itemhome); breadCrumb.AddNewItem(itemproducts); breadCrumb.AddNewItem(itemdigital); breadCrumb.AddNewItem(itemhdd);
breadCumb.setContext(this);
پس از افزودن آیتم ها، تنظیمات زیر را اعمال نمایید:
LinearLayout layout=(LinearLayout)getActivity().findViewById(R.id.breadcumblayout); layout.setPadding(8, 8, 8, 8); breadCrumb.setLayout(layout); breadCrumb.SetTinyNextNodeImage(R.drawable.arrow); breadCrumb.setTextSize(25); breadCrumb.SetViewStyleId(R.drawable.list_item_style);
حال برای رسم آن متد UpdatePath را صدا میزنیم:
breadCrumb.UpdatePath();
الان اگر برنامه اجرا شود باید breadcrumb از چپ به راست رسم گردد. برای استفادههای فارسی، راست به چپ میتوانید از متد زیر استفاده کنید:
breadCrumb.setRTL(true);
در صورتیکه قصد دارید تنظیمات بیشتری چون رنگ متن، فونت متن و ... را روی هر المان اعمال کنید، از رویداد زیر استفاده کنید:
breadCrumb.setOnTextViewUpdate(new ITextViewUpdate() { @Override public TextView UpdateTextView(Context context, TextView tv) { tv.setTextColor(...); tv.setTypeface(...); return tv; } });
همچنین در صورتیکه میخواهید بدانید کاربر بر روی چه عنصری کلیک کرده است، از رویداد زیر استفاده کنید:
breadCumb.setOnClickListener(new IClickListener() { @Override public void onClick(int position, int Id) { //... } });
آخرین متد موجود که کمترین استفاده را دارد، متد SetNoResize است. در صورتیکه این متد با True مقداردهی گردد، عملیات تنظیم بر اساس صفحهی نمایش لغو میشود. این متد برای زمانی مناسب است که به عنوان مثال شما از یک HorozinalScrollView استفاده کرده باشید. در این حالت layout شما هیچ گاه به پایان نمیرسد و بهتر هست عملیات اضافه را لغو کنید.
نگاهی به سورس
کلاس زیر شامل بخشهای زیر است:
فیلدهای خصوصی
//=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Private Properties -=-=-=-=-=-=-=--=-=-= private List<AndBreadCrumbItem> items=null; private List<TextView> textViews; private int tinyNextNodeImage; private int viewStyleId; private Context context; private boolean RTL; private float textSize=20; private boolean noResize=false; LinearLayout layout; IClickListener clickListener; ITextViewUpdate textViewUpdate; LinearLayout.LayoutParams params ;
اینترفیسها هم با حرف I شروع و برای تعریف رویدادها ایجاد شدهاند. در ادامه از تعدادی متد get و Set برای مقدار دهی بعضی از فیلدهای خصوصی بالا استفاده شده است:
//=-=---=-=-=-=-- Constructor =--=-=-=-=-=--=-=- public AndBreadCrumb(Context context) { this.context=context; params = new LinearLayout.LayoutParams (LinearLayout.LayoutParams.WRAP_CONTENT, LinearLayout.LayoutParams.WRAP_CONTENT); } //=-=-=--=--=-=-=-=-=-=-=-=- Public Properties --=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=- //each category would be added to create path public void AddNewItem(AndBreadCrumbItem item) { if(items==null) items=new ArrayList<>(); items.add(item); } // if you want a pointer or next node between categories or textviews public void SetTinyNextNodeImage(int resId) {this.tinyNextNodeImage=resId;} public void SetViewStyleId(int resId) {this.viewStyleId=resId;} public void setTextSize(float textSize) {this.textSize = textSize;} public boolean isRTL() { return RTL; } public void setRTL(boolean RTL) { this.RTL = RTL; } public void setLayout(LinearLayout layout) { this.layout = layout; } public void setContext(Context context) { this.context = context; } public boolean isNoResize() { return noResize; } public void setNoResize(boolean noResize) { this.noResize = noResize; }
بعد از آن به متدهای خصوصی میرسیم که متد زیر، متد اصلی ما برای ساخت breadcrumb است:
//primary method for render objects on layout private void DrawPath() { //stop here if essentail elements aren't present if (items == null) return ; if (layout == null) return; if (items.size() == 0) return; //we need to get size of layout,so we use the post method to run this thread when ui is ready layout.post(new Runnable() { @Override public void run() { //textviews created here one by one int position = 0; textViews = new ArrayList<>(); for (AndBreadCrumbItem item : items) { TextView tv = MakeTextView(position, item.getId()); tv.setText(item.getDiplayText()); textViews.add(tv); position++; } //add textviews on layout AddTextViewsOnLayout(); //we dont manage resizing anymore if(isNoResize()) return; //run this code after textviews Added to get widths of them TextView last_tv=textViews.get(textViews.size()-1); last_tv.post(new Runnable() { @Override public void run() { //define width of each textview depend on screen width BatchSizeOperation(); } }); } }); }
TextView tv=new TextView(this); tv.getWidth(); //return 0 layout.add(tv); tv.getWidth(); //return 0
TextView tv=new TextView(this); tv.post(new Runnable() { @Override public void run() { tv.getWidth(); //return x } });
باز میگردیم به متد DrawPath و داخل متد post
در اولین خط این پروسه به ازای هر آیتم، یک TextView توسط متد MakeTextView ساخته میشود که شامل کد زیر است:
private TextView MakeTextView(final int position, final int Id) { //settings for cumbs TextView tv=new TextView(this.context); tv.setEllipsize(TextUtils.TruncateAt.END); tv.setSingleLine(true); tv.setTextSize(TypedValue.COMPLEX_UNIT_PX, textSize); tv.setBackgroundResource(viewStyleId); /*call custom event - this event will be fired when user click on one of textviews and returns position of textview and value that user sat as id */ tv.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { SetPosition(position); clickListener.onClick(position, Id); } }); //if user wants to update each textviews if(textViewUpdate!=null) tv=textViewUpdate.UpdateTextView(context,tv); if(isRTL()) tv.setRotationY(180); return tv; }
در خطوط اولیه، یک Textview ساخته و متد Ellipsize را با Truncate.END مقداردهی مینماید. این مقدار دهی باعث میشود اگر متن، در Textview جا نشد، ادامهی آن با ... مشخص شود. در خط بعدی Textview را تک خطه معرفی میکنیم. در خط بعدی اندازهی قلم را بر اساس آنچه کاربر مشخص کرده است، تغییر میدهیم و بعد هم استایل را برای آن مقداردهی میکنیم. بعد از آن رویداد کلیک را برای آن مشخص میکنیم تا اگر کاربر بر روی آن کلیک کرد، رویداد اختصاصی خودمان را فراخوانی کنیم.
در خط بعدی اگر rtl با true مقدار دهی شده باشد، textview را حول محور Y چرخش میدهد تا برای زبانهای راست به چپ چون فارسی آماده گردد و در نهایت Textview ساخته شده و به سمت متد DrawPath باز میگرداند.
بعد از ساخته شدن TextViewها، وقت آن است که به Layout اضافه شوند که وظیفهی اینکار بر عهدهی متد AddTextViewOnLayout است:
//this method calling by everywhere to needs add textviews on the layout like master method :drawpath private void AddTextViewsOnLayout() { //prepare layout //remove everything on layout for recreate it layout.removeAllViews(); layout.setOrientation(LinearLayout.HORIZONTAL); layout.setVerticalGravity(Gravity.CENTER_VERTICAL); if(isRTL()) layout.setRotationY(180); //add textviews one by one int position=0; for (TextView tv:textViews) { layout.addView(tv,params); //add next node image between textviews if user defined a next node image if(tinyNextNodeImage>0) if(position<(textViews.size()-1)) { layout.addView(GetNodeImage(), params); position++; } } }
تا به اینجا کار چیدمان به ترتیب انجام شده است ولی از آنجا که اندازهی Layout در هر گوشی و در دو حالت حالت افقی یا عمودی نگه داشتن گوشی متفاوت است، نمیتوان به این چینش اعتماد کرد که به چه نحوی عناصر نمایش داده خواهند شد و این مشکل توسط متد BatchSizeOperation (تغییر اندازه دسته جمعی) حل میگردد. در اینجا هم باز متد post به آخرین textview اضافه شده است. به این علت که موقعیکه همهی textviewها در ui جا خوش کردند، بتوانیم به خاصیتهای ui آنها دستیابی داشته باشیم. حالا بعد از ترسیم باید اندازه آنها را اصلاح کنیم. قدم به قدم متد BatchSizeOperation را بررسی میکنیم:
//set textview width depend on screen width private void BatchSizeOperation() { //get width of next node between cumbs Bitmap tinyBmap = BitmapFactory.decodeResource(context.getResources(), tinyNextNodeImage); int tinysize=tinyBmap.getWidth(); //get sum of nodes tinysize*=(textViews.size()-1); ... }
//get width size of screen(layout is screen here) int screenWidth=GetLayoutWidthSize(); //get sum of arrows and cumbs width int sumtvs=tinysize; for (TextView tv : textViews) { int width=tv.getWidth(); sumtvs += width; }
private int GetLayoutWidthSize() { int width=layout.getWidth(); int padding=layout.getPaddingLeft()+layout.getPaddingRight(); width-=padding; return width; }
private void BatchSizeOperation() { .... //if sum of cumbs is less than screen size the state is good so return same old textviews if(sumtvs<screenWidth) return ; if(textViews.size()>3) { //make fake path MakeFakePath(); //clear layout and add textviews again AddTextViewsOnLayout(); } //get free space without next nodes -> and spilt rest of space to textviews count to get space for each textview int freespace =screenWidth-tinysize; int each_width=freespace/textViews.size(); //some elements have less than each_width,so we should leave size them and calculate more space again int view_count=0; for (TextView tv:textViews) { if (tv.getWidth()<=each_width) freespace=freespace-tv.getWidth(); else view_count++; } if (view_count==0) return; each_width=freespace/view_count; for (TextView tv:textViews) { if (tv.getWidth()>each_width) tv.setWidth(each_width); } }
اگر آیتمها بیشتر از سه عدد باشند، میتوانیم از حالت مسیر جعلی استفاده کنیم که توسط متد MakeFakePath انجام میشود. البته بعد از آن هم باید دوباره viewها را چینش کنیم تا مسیر جدید ترسیم گردد، چون ممکن است بعد از آن باز هم جا نباشد یا آیتمها بیشتر از سه عدد نیستند. در این حالت، حداقل کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که فضای موجود را بین آنها تقسیم کنیم تا همهی کاسه، کوزهها سر آیتم آخر نشکند و متنش به ... تغییر یابد و حداقل از هر آیتم، مقداری از متن اصلی نمایش داده شود. پس میانگین فضای موجود را گرفته و بر تعداد المانها تقسیم میکنیم. البته این را هم باید در نظر گرفت که در تقسیم بندی، بعضی آیتمها آن مقدار پهنا را نیاز ندارند و با پهنای کمتر هم میشود کل متنشان را نشان داد. پس یک کار اضافهتر این است که مقدار پهنای اضافی آنها را هم حساب کنیم و فقط آیتمهایی را پهنا دهیم که به مقدار بیشتری از این میانگین احتیاج دارند. در اینجا کار به پایان میرسد و مسیر نمایش داده میشود.
نحوهی کارکرد متد MakeFakePath بدین صورت است که 4 عدد TextView را ایجاد کرده که المانهای با اندیس 0 و 2 و 3 به صورت نرمال و عادی ایجاد شده و همان کارکرد سابق را دارند. ولی المان شماره دو با اندیس 1 با متن ... نمایندهی آیتمهای میانی است و رویدادکلیک آن به شکل زیر تحریف یافته است:
//if elements are so much(mor than 3),we make a fake path to decrease elements private void MakeFakePath() { //we make 4 new elements that index 1 is fake element and has a rest of real path in its heart //when user click on it,path would be opened textViews=new ArrayList<>(4); TextView[] tvs=new TextView[4]; int[] positions= {0,items.size()-3,items.size()-2,items.size()-1}; for (int i=0;i<4;i++) { //request for new textviews tvs[i]=MakeTextView(positions[i],items.get(positions[i]).getId()); if(i!=1) tvs[i].setText(items.get(positions[i]).getDiplayText()); else { tvs[i].setText("..."); //override click event and change it to part of code to open real path by call setposition method and redraw path tvs[i].setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { int pos = items.size() - 3; int id = items.get(pos).getId(); SetPosition(items.size() - 3); clickListener.onClick(pos, id); } }); } textViews.add(tvs[i]); } }
C# 6 - String Interpolation
در C# 11، متن درون {} یک عبارت string interpolation، میتواند در طی چند سطر نیز تعریف شود و متن بین {} به صورت یک عبارت #C تفسیر میشود. در اینجا هر عبارت معتبر #C ای را میتوان بکار برد. در این حالت تعریف عبارات LINQ و pattern matching switch expressions سادهتر میشوند. برای مثال:
namespace CS11Tests; public static class NewLinesStringInterpolations { public static void Test() { var month = 8; var season = $"The season is {month switch { >= 1 and <= 3 => "spring", >= 4 and <= 6 => "summer", >= 7 and <= 9 => "autumn", 10 or 11 or 12 => "winter", _ => "Wrong month number", }}."; Console.WriteLine(season); int[] numbers = { 1, 2, 3, 4, 5, 6 }; var message = $"The reversed even values of {nameof(numbers)} are {string.Join(", ", numbers.Where(n => n % 2 == 0).Reverse())}."; Console.WriteLine(message); } }
PostgreSQL 17 منتشر شد
- Overhauled memory management for vacuuming, resulting in significantly lower memory usage and running time. More on this here.
- Incremental backup support.
- Faster B-tree index scans.
- MERGE enhancements, including view support.
- New functions to extract elements from UUIDs.
- WAL improvements – up to 2x write throughput on some workloads.
- Improvements to SQL/JSON support, including JSON_TABLE.
- Bulk loading improvements and perf improvements for COPY which gains the ON_ERROR ignore option to ignore errors.
- Identity columns on partitioned tables.
Source could be also accessed from GitHub -> https://github.com/fpetru/WebApiMongoDB.
Problem / solution format brings an easier understanding on how to build things, giving an immediate feedback. Starting from this idea, the blog post will present step by step how to build
a web application to store your ideas in an easy way, adding text notes, either from desktop or mobile, with few characteristics: run fast, save on the fly whatever you write, and be reasonably reliable and secure.
This blog post will implement just the backend, WebApi and the database access, in the most simple way. Next blog post will cover the front end, using Angular. Then, there will be an additional article on how to increase the performance and the security.
SELECT * FROM table ORDER BY NEWID()
پاسخ:
یک مثال کامل را در این زمینه در ادامه ملاحظه میکنید:
using System; using System.Data.Entity; using System.Data.Entity.Migrations; using System.Linq; namespace Sample { public class User { public int Id { get; set; } public string Name { get; set; } public int Age { get; set; } } public class MyContext : DbContext { public DbSet<User> Users { get; set; } } public class Configuration : DbMigrationsConfiguration<MyContext> { public Configuration() { AutomaticMigrationsEnabled = true; AutomaticMigrationDataLossAllowed = true; } protected override void Seed(MyContext context) { context.Users.Add(new User { Name = "User 1", Age = 20 }); context.Users.Add(new User { Name = "User 2", Age = 25 }); context.Users.Add(new User { Name = "User 3", Age = 30 }); context.Users.Add(new User { Name = "User 4", Age = 35 }); context.Users.Add(new User { Name = "User 5", Age = 40 }); base.Seed(context); } } public static class Test { public static void RunTests() { Database.SetInitializer(new MigrateDatabaseToLatestVersion<MyContext, Configuration>()); using (var context = new MyContext()) { var randomListOfUsers = context.Users .Where(person => person.Age >= 25 && person.Age < 40) .OrderBy(person => Guid.NewGuid()) .ToList(); foreach (var person in randomListOfUsers) Console.WriteLine("{0}:{1}", person.Name, person.Age); } } } }
.OrderBy(person => Guid.NewGuid())
ORDER BY NEWID()
خروجی SQL تولیدی کوئری LINQ فوق را نیز در ادامه مشاهده میکنید:
SELECT [Project1].[Id] AS [Id], [Project1].[Name] AS [Name], [Project1].[Age] AS [Age] FROM ( SELECT NEWID() AS [C1], ------ Guid created here [Extent1].[Id] AS [Id], [Extent1].[Name] AS [Name], [Extent1].[Age] AS [Age] FROM [dbo].[Users] AS [Extent1] WHERE ([Extent1].[Age] >= 25) AND ([Extent1].[Age] < 40) ) AS [Project1] ORDER BY [Project1].[C1] ASC ------ Used for sorting here
بررسی Visual Studio 2022 Preview 1
Visual Studio 2022 Preview 1 was released recently. While normally I hold off on talking about preview releases and other items that are going to change rapidly like .NET 6, I think it is important to know what VS2022 is all about so you know what to expect in the coming months. So in this video, we are going to see VS2022 in action, we will see what the new features are, and we will talk about what this means for VS2019.